Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilket yrke skulle ni vilja ha efter Hogwarts?
Jag skulle vilja bli Auror tror jag. 24 maj, 2012 17:59 |
|
J-star Black
Elev |
24 maj, 2012 18:56 |
|
ginnyw123
Elev |
Auror vore häftigt, fast man måste nog vara rätt duktig i de flesta ämnena, så det skulle väl inte bli särskilt lätt antar jag.
24 maj, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Quidditchspelare Det verkar åckså jätteroligt 24 maj, 2012 20:04 |
|
95mas
Elev |
Jag skulle nog vilja bli auror eller lärare på Hogwarts.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
24 maj, 2012 20:06 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Auror eller Quidditchspelare!
Winter is coming... 24 maj, 2012 20:12 |
|
potterhead
Elev |
Dödsätare! XD Undra vilken linje man tar då...
Men seriöst? Jag vet faktiskt inte... Kika in quidditchlaget Gothenburg Griffins på facebook! Hmu om du är nyfiken på att spela! https://m.facebook.com/gothenburggriffins 24 maj, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av potterhead: Dödsätare! XD Undra vilken linje man tar då... Men seriöst? Jag vet faktiskt inte... Haha!:-D 24 maj, 2012 20:15 |
|
MystiqueRed
Elev |
Hmm... skulle vara kul att vara något annorlunda. Att jobba som auror eller på mysteriedepartementet känns så vanligt... Jag skulle väl jobba på hogwarts lr nåt ^^
24 maj, 2012 20:28 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag har faktiskt ingen aning o.o Jag är jäkligt feg så auror skulle vara omöjligt xD Kanske lärare på Hogwarts, men ärligt talat så känner jag inte till fler yrken förutom de och några till.... c:
![]()
24 maj, 2012 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen