Formler
Forum > Mugglarportalen > Formler
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Veronica1
Elev |
Hur lär man sig formler? Som en patronus?
Veronica 23 maj, 2012 20:11 |
|
Victoire Weasly
Elev |
23 maj, 2012 20:38 |
|
Veronica1
Elev |
men det står på visa bemästrat potronusförbannelsen....och på din står det Master Of Death...hur får man det?
Veronica 23 maj, 2012 20:54 |
|
Salem
Lärare |
23 maj, 2012 21:51 |
|
Veronica1
Elev |
aha... tack.
Veronica 24 maj, 2012 06:05 |
|
Xania
Elev |
ja det är typ omöjligt att lära sig formler på mugglis!! fast det vore kul om man kunde göra formler på mugglis!!!
24 maj, 2012 20:25 |
|
Veronica1
Elev |
aha
Veronica 24 maj, 2012 20:42 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
25 maj, 2012 13:56 |
|
Borttagen
|
Tycker jag också det vore super kul!!
25 maj, 2012 14:22 |
Forum > Mugglarportalen > Formler
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen