Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] På "Sidan 287?" xD

Forum > Mugglarportalen > På "Sidan 287?" xD

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej!
På min sida står det att jag är "Elev (På sidan 287)". Jag = Wtf?! Finns den eller är det en bugg? o.O

23 maj, 2012 19:38

Oskan
Elev

Avatar


Det är bara en rank, som alla andra, ingen bugg =)

"May the force be equal to mass times acceleration"

23 maj, 2012 22:27

Forum > Mugglarportalen > På "Sidan 287?" xD

Du får inte svara på den här tråden.