Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Staff forum?

Forum > Mugglarportalen > Staff forum?

Användare Inlägg
Lills
Elev

Avatar


Jo, nu kom jag på - när jag läste det senaste nyheterna - att Staff måste väl diskutera allt eller? ^^ Så har ni i Staff något eget forum som vi andra inte kan se? Jag menar ni lyckas ju gömma alla andra elevhem för oss, varför inte dölja ett forum för Staff då? xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F272344498a9e6d5bf2e618602b1cec84%2Ftumblr_nkaam5RCmJ1uor5s8o3_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F08e0ef81a2735abcc58f101fc5fd39c5%2Ftumblr_n3b0ho56ww1qk4fe1o5_r1_250.gif

23 maj, 2012 18:27

expelliarmus
Elev

Avatar


Det finns ett staff-forum!
Precis som att det finns ett forum för det nya spelet som bara vi som är betatestare kommer åt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lyvd2jjLx11qgje7ho1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsvd9cOJ7V1r4p3tmo1_500.png

23 maj, 2012 20:48

Borttagen

Avatar


Vi har ett eget hemligt café där vi alla samlas varannan lördag kväll för fika och en biljard turnering. Och jag kanske inte borde avslöja för mycket men ikka är en riktig lirare på singstar!

23 maj, 2012 22:04

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vi har ett eget hemligt café där vi alla samlas varannan lördag kväll för fika och en biljard turnering. Och jag kanske inte borde avslöja för mycket men ikka är en riktig lirare på singstar!

Hahahahaha! Har det utvecklats så mycket sedan jag var prefekt? Jag kanske borde komma tillbaka

"May the force be equal to mass times acceleration"

23 maj, 2012 22:26

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Oskan:
Skrivet av Borttagen:
Vi har ett eget hemligt café där vi alla samlas varannan lördag kväll för fika och en biljard turnering. Och jag kanske inte borde avslöja för mycket men ikka är en riktig lirare på singstar!

Hahahahaha! Har det utvecklats så mycket sedan jag var prefekt? Jag kanske borde komma tillbaka

Ja men självklart -> Living the dream you know.

23 maj, 2012 22:36

Borttagen

Avatar


Oh yes Oskan, här händer det grejer. Jag vann biljardturneringen i lördags vill jag bara flika in!

23 maj, 2012 23:25

Forum > Mugglarportalen > Staff forum?

Du får inte svara på den här tråden.