Hur sätter man upp nåt på anslags tavlan???
Forum > Mugglarportalen > Hur sätter man upp nåt på anslags tavlan???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Hej hur gör man för att sätta upp nåt på anslags tavlan??? Ny och fattar inte hur man gör. Svara snabbt. Snälla
qqqaqqNah 23 maj, 2012 13:43 |
|
Lokix
Elev |
Man klickar var som helst där det inte står något. Sen är det bara att skriva i rutan som dyker upp.
Todeledo 23 maj, 2012 14:37 |
|
Ella/Ron
Elev |
OkOk
qqqaqqNah 23 maj, 2012 20:48 |
Forum > Mugglarportalen > Hur sätter man upp nåt på anslags tavlan???
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen