My Chemical Romance!
Forum > Off Topic > My Chemical Romance!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soof
Elev |
Jag insåg att det inte fanns någon "offeciel" tråd om dem, så jag tyckte att jag kunde skapa en!
Vad tycker ni om dem? Jag tycker de är världens hjältar och deras musik är bara helt underbar! Jag tänkte att här kanske vi kunde prata på allmänt om dem, vad tycker ni? 20 maj, 2012 19:51 |
|
Ginnyy
Elev |
Lyssnade urmycket på dem när albumet Black Parade var nytt, har dock inte koll på vad som hänt bandet efter det, men det albumet kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat ♥
20 maj, 2012 21:38 |
|
Elley
Elev |
Kommer alltid älska MCR, även om jag följde dem mer samtidigt som jag älskade Hollywood Undead och Black Veil Brides
http://nouw.com/ellenfelixson/
20 maj, 2012 21:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-20 kl. 21:48
|
|
AlexZz
Elev |
20 maj, 2012 21:45 |
|
Jennyferh
Elev |
Lyssnade på dem massor för några år sedan men i slutet på högstadiet slutade jag
Såg faktiskt dem live förra året!
"Overhead, morning skies all for you"
21 maj, 2012 08:44 |
|
Borttagen
|
Var bandets största fan tror jag xD
Men nu tycker jag inte om deras nya låtar, om jag lyssnar på MCR då är det bara äldre låtar. Och så har jag börjat lyssna på tyngre musik, så 21 maj, 2012 09:28 |
|
Disenchanted
Elev |
De är världens bästa band! De kommer för alltid att vara mina hjältar. ♥
Såg dem live för första gången förra året (har missat dem alla de andra gångerna). Det var nog bästa dagen i mitt liv.
21 maj, 2012 20:58 |
|
baramin
Elev |
De betydde så himla mycket för mig när jag var elva sådär, åh. Jag lyssnar knappt på dem längre, jag och musiken har väl vuxit i olika riktningar. De är fantastiskt duktiga på det de gör, hur som helst.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 21 maj, 2012 21:00 |
|
Margaret
Elev |
Jag började faktiskt lyssna seriöst på dem förra året. Jag hörde väldigt mycket om dem under min emo-period typ 2008, men lyssnade aldrig på mer än en låt med dem då (I Don't Love You). Gissar att det var för att jag ville vara tvärtemot strömmen, för att alla lyssnade på dem då. Hmm...
Hur som helst gillar jag flera av deras låtar väldigt mycket, både från de äldre albumen, likaväl som det nya. ![]()
21 maj, 2012 21:00 |
|
cirklar
Elev |
Ja, det är klart att jag lyssnar på MCR! Lyssnade lite på dem för ett par år sedan, men under 2010 började jag lyssna på dem riktigt mycket. Fantastiska musiker och fantastiska människor!
21 maj, 2012 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen