Varför är vissa prefekter inte prefekter längre?
Forum > Mugglarportalen > Varför är vissa prefekter inte prefekter längre?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 maj, 2012 09:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
De har avgått då de inte kände att de hade tid för prefektjobbet längre.
without something there is no nothing 18 maj, 2012 09:44 |
|
Oskan
Elev |
Precis, blev lite smått beroende av Mugglis ett tag (säger inte att det är något dåligt) och kände att jag hade ett visst ansvar att vara inne dagligen på sidan då jag var prefekt också. Jag kom bara med insikten till slut att om jag inte slutar (tillfälligt) med Mugglis, kommer jag inte få de gymnasiebetygen jag ville ha. Tyckte också att det kändes lite falskt att vara prefekt på sidan då jag inte hade tiden att vara aktiv, också en anledning till att jag avgick. Nu tar jag dock studenten snart och om jag får skulle jag gärna vilja komma tillbaka som prefekt, om ni fortfarande finner mig lämplig =) "May the force be equal to mass times acceleration" 18 maj, 2012 10:54 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Oskan: Precis, blev lite smått beroende av Mugglis ett tag (säger inte att det är något dåligt) och kände att jag hade ett visst ansvar att vara inne dagligen på sidan då jag var prefekt också. Jag kom bara med insikten till slut att om jag inte slutar (tillfälligt) med Mugglis, kommer jag inte få de gymnasiebetygen jag ville ha. Tyckte också att det kändes lite falskt att vara prefekt på sidan då jag inte hade tiden att vara aktiv, också en anledning till att jag avgick. Nu tar jag dock studenten snart och om jag får skulle jag gärna vilja komma tillbaka som prefekt, om ni fortfarande finner mig lämplig =) jag tycker att du ska bli prefekt du och MattiasD skötte ju jobbet kanon ! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
18 maj, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
18 maj, 2012 22:07 |
Forum > Mugglarportalen > Varför är vissa prefekter inte prefekter längre?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen