Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför är vissa prefekter inte prefekter längre?

Forum > Mugglarportalen > Varför är vissa prefekter inte prefekter längre?

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej, en sak jag lade märke till när jag tittade lite på gamla nyheter, är att två prefekter inte är prefekter längre!

Dessa är Oskan och MattiasD

Hur kommer det sig?

18 maj, 2012 09:41

Li
Biträdande rektor

Avatar


De har avgått då de inte kände att de hade tid för prefektjobbet längre.

without something there is no nothing

18 maj, 2012 09:44

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
De har avgått då de inte kände att de hade tid för prefektjobbet längre.


Precis, blev lite smått beroende av Mugglis ett tag (säger inte att det är något dåligt) och kände att jag hade ett visst ansvar att vara inne dagligen på sidan då jag var prefekt också. Jag kom bara med insikten till slut att om jag inte slutar (tillfälligt) med Mugglis, kommer jag inte få de gymnasiebetygen jag ville ha.

Tyckte också att det kändes lite falskt att vara prefekt på sidan då jag inte hade tiden att vara aktiv, också en anledning till att jag avgick.

Nu tar jag dock studenten snart och om jag får skulle jag gärna vilja komma tillbaka som prefekt, om ni fortfarande finner mig lämplig =)

"May the force be equal to mass times acceleration"

18 maj, 2012 10:54

jan
Elev

Avatar


Skrivet av Oskan:
Skrivet av Li:
De har avgått då de inte kände att de hade tid för prefektjobbet längre.


Precis, blev lite smått beroende av Mugglis ett tag (säger inte att det är något dåligt) och kände att jag hade ett visst ansvar att vara inne dagligen på sidan då jag var prefekt också. Jag kom bara med insikten till slut att om jag inte slutar (tillfälligt) med Mugglis, kommer jag inte få de gymnasiebetygen jag ville ha.

Tyckte också att det kändes lite falskt att vara prefekt på sidan då jag inte hade tiden att vara aktiv, också en anledning till att jag avgick.

Nu tar jag dock studenten snart och om jag får skulle jag gärna vilja komma tillbaka som prefekt, om ni fortfarande finner mig lämplig =)



jag tycker att du ska bli prefekt du och MattiasD skötte ju jobbet kanon !

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

18 maj, 2012 15:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
De har avgått då de inte kände att de hade tid för prefektjobbet längre.
Ok, då fattar jag, hur länge sedan var det MattiasD var prefekt?

18 maj, 2012 22:07

Forum > Mugglarportalen > Varför är vissa prefekter inte prefekter längre?

Du får inte svara på den här tråden.