Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nya spelet?

Forum > Mugglarportalen > Nya spelet?

Användare Inlägg
EMELESEL
Elev

Avatar


Hejsan svejsan!
Är det nån som vet när det nya spelet på Mugglis ska komma?
Jag blir mer och mer nyfiken för varje dag...

17 maj, 2012 16:43

Borttagen

Avatar


Som jag har förstått det är det fortfarande lite grejer som krånglar, men tro mig. Väntan kommer vara värt det. :]

17 maj, 2012 16:54

EMELESEL
Elev

Avatar


^Mm...
Okej Det var ju iallafall något =)

17 maj, 2012 16:58

Forum > Mugglarportalen > Nya spelet?

Du får inte svara på den här tråden.