The Pony Pageant
Forum > Off Topic > The Pony Pageant
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Inte säker om den ska vara i off topic /:
Hej!! Detta är en skönhetstävling för ponnier man gjort på http://generalzoi.deviantart.com/art/Pony-Creator-Full-Version-254295904 !! Först får man rösta, och i första omgångar åker ungefär en tredjedel ut. sen är det ännu tre,fyra omgångar där typ 2-4 ponnysar faller ut i båda. sen är det semifinal med 3 ponnysar. och final med en. Det finns några regler: - Ponnyn måste ha en cutie mark - Du måste ha gjort ponnyn själv - Jag tar in ca. 10-20 deltagare :' Deltagare: - Ollis100 "brain muncher" http://oliviaohgren.blogg.se/images/2012/brainmuncher_202472669.gif - Twix "selleri" http://i50.tinypic.com/5trojp.jpg - Pixie "lola kola" http://oi49.tinypic.com/244cufc.jpg - leegordan "queen travilio" http://i48.tinypic.com/n2bllf.jpg - Lills "SnilliSnake" http://i48.tinypic.com/2m6u268.jpg - Lizzie Lovegood "flashfire" http://25.media.tumblr.com/tumblr_m3yon34bbt1rnjtzzo1_1280.png -Lunah~ "scarfreckless" http://oi47.tinypic.com/34njkh3.jpg -Ginny00 "skyrose" http://i45.tinypic.com/16a8tc2.jpg - DeathDownAlex "Gothling" http://i46.tinypic.com/65qwk1.png - Ingis "happy blot" http://i45.tinypic.com/etwbr5.png - cirklar "princess flora" http://i45.tinypic.com/hvxg6q.png - Miskel "chubby" http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3zd7nq4XO1rw057mo1_500.png - Solkatten "zoucton" http://i46.tinypic.com/2ptdpxy.jpg - miyuki - Seafeather "snowcatcher" http://i46.tinypic.com/bhfwwi.png - expelliarmus "Chyler Leigh" http://i48.tinypic.com/2whh5c1.jpg - Katla "Summer Breeze" http://i49.tinypic.com/2rz4cqs.jpg Ha det så kul speech! 13 maj, 2012 09:43
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 2 kl. 05:46
|
|
Fang
Elev |
13 maj, 2012 09:53 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 maj, 2012 09:58 |
|
Ollis100
Elev |
13 maj, 2012 10:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
13 maj, 2012 10:20 |
|
Twix
Elev |
Jag tror att jag vill vara med. ^^
Gör dock min pony senare 13 maj, 2012 10:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skriver upp dig ^^ speech! 13 maj, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Vart sätter man på cutie marks? o__O
13 maj, 2012 10:33 |
|
Pixie
Elev |
13 maj, 2012 10:42 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vart sätter man på cutie marks? o__O under 'body' längst ner på panelen står det 'import cutie mark' speech! 13 maj, 2012 10:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen