Dramione lovestory
Forum > Fanfiction > Dramione lovestory
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Titel: Dramione LoveStory
Språk: Svenska Typ av text: Fanfiction Antal kapitel hittills: 5 Färdigskriven: Nej Rating: PG-10 (Dem typ kysser varandra och så!!) Beskrivning: Draco och Hermione, det hemliga paret. Dramione LoveStory är en ff som drar dig in i Dramione's spännande värld !! Kapitel 1(Hermione’s perspektiv) Hermione och Draco, de perfekta paret. Men det fanns ett problem, Draco var tillsammans med Pansy. Den onda Pansy Parkinson som alltid skulle förstöra för Hermione. Hermione hade precis börjat sitt femte år på Hogwarts skola och var som vanligt glad. Året innan hade Draco visat känslor för Hermione och Hermione hade visat känslor för honom. De hade tillbringat många kvällar i ”Vid behov rummet” tillsammans och Draco hade förklarat för henne hur mycket han älskade henne och inget av det han hade sagt hade någonsin varit ärligt. Hermione hade kysst Draco innan hon kom på att hon faktiskt hade sagt till Vikor att hon älskade honom. Men varför skulle hon gilla Viktor Krum? Han pratade så konstigt, såg konstig ut och dessutom kysstes han DÅLIGT. Draco var precis tvärt om Viktor. Hans röst lät helt fantastisk, han var sjukt snygg och han han var en väldigt bra kyssare. Draco’s kyssar var det enda Hermione kunde tänka på. HON, HERMIONE JEAN GRANGER, ÄLSKADE DRACO MALFOY ÖVER ALLT ANNAT. 11 maj, 2012 23:45
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-20 kl. 13:52
|
|
Borttagen
|
bravissimo
12 maj, 2012 08:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: bravissimo Taack!! Har flera kapitel, ska bara fixa lite med dom, sedan lägger jag upp det andra kapitlet !! 12 maj, 2012 10:17 |
|
amanda1104
Elev |
Jättebra
bevakar Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 maj, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Taack !! Kommer snart ett till kapitel, jag har skrivit 7 stycken, men jag ska bara fixa lite med dem somsagt 12 maj, 2012 10:26 |
|
amanda1104
Elev |
OKI
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 maj, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Kapitel 2 (Draco’s perspektiv)
Slytherins uppehållsrum var fullt av människor. Det var sent på kvällen när Draco kände att huvudvärken var för mycket för honom. Han fick ju aldrig vara ifred. Den där kossan Pansy Parkinson som han tydligen var ihop med hade kommit och stört honom hela tiden när han försökte vila. Draco låg uppe i killarnas sovsal helt ensam. Jag älskar Hermione sa han tyst för sig själv. ' Faktum med så hade han älskat Hermione från första stund han såg henne. Men då hade han fått veta att hon var mugglarfödd och det tillät hans far verkligen inte. Varje gång Draco ville säga något till Hermione slank det ur honom ”Men prata inte med mig smutsskalle” eller något liknande. Det enda viktiga i Draco’s liv var att Hermione skulle gilla honom. Och nu gjorde hon det också, enda sedan förra året hade Hermione och Draco varit ett hemligt par. De hade suttit i ”Vid behov rummet” nästan hela förra året och Draco och Hermione, ja Draco och Hermione hade även kysst varandra. Detta kapitlet är inte så bra men det blir bättre, dehär är ju bara början på ff:en !! 12 maj, 2012 10:41 |
|
amanda1104
Elev |
Jättebra
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 maj, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
Superb!
12 maj, 2012 17:08 |
|
Borttagen
|
♥
12 maj, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen