slingersvans berättelse (SV)
Forum > Fanfiction > slingersvans berättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tjejigadia
Elev |
Titel: Slingersvans berättelse Språk: Svenska Typ av text: Fanfiction Antal kapitel hittills: 1 Färdigskriven: inte än Rating:G Beskrivning: Den här berättelsen handlar om hur Peter Pettigrew blev en dödsätare och hur han känner att han dödat sin bästa vän o.s.v Det här är min första fanfiction så jag vet inte hur den blir men hoppas ni tycker om den skriver efter 3 kommentarer
9 maj, 2012 18:59 |
|
Clara Darkin
Elev |
9 maj, 2012 19:50 |
|
amanda1104
Elev |
Låter spännade skriv!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 maj, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
låter bra! bevakar!
9 maj, 2012 19:59 |
|
amanda1104
Elev |
Så nu får du skriva lite om Peter
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 maj, 2012 20:00 |
|
tjejigadia
Elev |
Kapitel 1
När allt började Peter var på väg hem. Han hade precis varit hos James. Sirius och Remus hade också varit där. De hade firat Harrys födelse. Harry James Potter är son till Lily och James Potter. Där frågade också James om Sirius ville bli gudfar. Han tacka genast ja. Peter blev lite avundsjuk men inte förvånad, för ärligt talat var de inte James bästa bästa kompis. Och så hade Remus och han fått planera svensexan. Men ändå. Han försökte tänka på något annat. Han lyckades. Peter tänkte på Harry, som skulle få ett bra och tryggt liv tack vare Fenixorden. Då hörde han ett svischande ljud. Han blev lite rädd men blev inte särskilt orolig, han var ju bara 3 kvarter bort. Ljudet hördes igen och igen. Nu började han bli riktigt rädd och tog fram staven. ”Vem där?” sa han. Peter fick inget svar. ”Svisch” hördes det igen. ”Hallå” skrek han. Inget ljud hördes. Han började småspringa. ”Dunk” något slog honom hårt i bakhuvudet och han föll er på marken. Han såg ett par röda glödande ögon innan allt blev svart.
9 maj, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
bra!
9 maj, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
det var väldigt bra
9 maj, 2012 20:04 |
|
amanda1104
Elev |
Jättebra
Tänk att Lord Voldemort slår ner någon självmant istället för att skicka en dötsätare Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 maj, 2012 20:06 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: det var väldigt bra tack Skrivet av amanda1104: Jättebra Tänk att Lord Voldemort slår ner någon självmant istället för att skicka en dötsätare tänkte faktiskt inte på det men han var desperat det är bra att du ger kritik så att jag kan förbättra
9 maj, 2012 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen