Regel?
Forum > Mugglarportalen > Regel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linni
Elev |
Finns det någon regel som säger att man inte får lämna ut sitt mobil nummer på Mugglis? Jag har läst igenom reglerna men det står inte där så det borde ju inte vara det, men samtidigt så borde det ju vara det eftersom man inte brukar få det på andra hemsidor, eller? Någon som vet tänkte att jag kunde lämna ut mitt mobil nummer till en tjej eftersom vi tänkte träffa varandra på O-ringen (forum om det här!) och det är ju en väldigt STOR tävling så då kommer vi troligen inte att hitta till varandra!
Någon som vet ifall man får? ps. läs gärna min mugglis blogg där lägger jag upp olika mugglis träffar och lite annat, så kolla in den!
8 maj, 2012 17:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Vi har inga regler kring att ge ut sitt nummer till någon mer än att vi inte vill att medlemmar lägger ut sitt nummer i forumet. Det är dock mycket viktigt att man har dessa punkter i åtanke när man möter folk på internet!
without something there is no nothing 8 maj, 2012 17:29 |
|
Linni
Elev |
Skrivet av Li: Okej, tack så mycket för hjälpen Li! Då vet jag!Vi har inga regler kring att ge ut sitt nummer till någon mer än att vi inte vill att medlemmar lägger ut sitt nummer i forumet. Det är dock mycket viktigt att man har dessa punkter i åtanke när man möter folk på internet!
8 maj, 2012 17:45 |
|
Ingentingingenting
Elev |
Ni kan ju låsa det här forumet nu.
12 maj, 2012 11:10 |
|
Borttagen
|
Om ingen kommenterar så behövs det inte låsas 13 maj, 2012 23:18 |
|
Solkatten
Elev |
Ni kan ju ge varandras nummer via ugglepost om ni litar på varandra. Men ge inte ut det helt öppet. Man behöver inte vara medlem på mugglis för att läsa här, så vem som helst kan se det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2012 12:51 |
|
Linni
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ni kan ju ge varandras nummer via ugglepost om ni litar på varandra. Men ge inte ut det helt öppet. Man behöver inte vara medlem på mugglis för att läsa här, så vem som helst kan se det. Okej, tack för hjälpen!
14 maj, 2012 16:58 |
Forum > Mugglarportalen > Regel?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen