vem är din bästis
Forum > Off Topic > vem är din bästis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny hanna weasley
Elev |
hej jag undrar bara vem/vilka som är din bästis/bästisar. Jag har många Elvira ( som jag är med nu) Sandra, Asta
på mugglis greenbloddyrose. Tror att det stavas så Xd
6 maj, 2012 13:32 |
|
EMELESEL
Elev |
Hm...
Vet faktiskt inte riktigt. Antar att jag har ett par som jag räknar som mina bästa vänner, men annars brukar jag försöka undvika att "ranga" mina kompisar på det sättet.. 6 maj, 2012 13:35 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
6 maj, 2012 13:36 |
|
Miskel
Elev |
6 maj, 2012 13:39 |
scarhead
Lärare |
Tre irl - Aida, Artina och Edona.
På mugglis - si_tonks och HarryFreakingPotter. sedan har jag rätt många riktigt nära vänner hähä. 6 maj, 2012 13:40 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead :Tre irl - Aida, Artina och Edona. På mugglis - si_tonks och HarryFreakingPotter. sedan har jag rätt många riktigt nära vänner hähä. ![]() MEN AW. THE TUMBLAH TRIO! ♥
6 maj, 2012 13:43 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av HarryFreakingPotter: OH YÄS ♥ FOREVER THE TUMBLAH TRIO.Skrivet av scarhead :Tre irl - Aida, Artina och Edona. På mugglis - si_tonks och HarryFreakingPotter. sedan har jag rätt många riktigt nära vänner hähä. ![]() MEN AW. THE TUMBLAH TRIO! ♥ 6 maj, 2012 13:44 |
|
cannedcorn
Elev |
![]() Den här tjejen är min absolut bästa vän. Vi har varit bästa vänner i 13 år och vi har inte bråkat en enda gång. Hon är den enda som jag verkligen kan säga allt till. Hon är bäst.
6 maj, 2012 13:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Tre irl - Vera, Erika, Ingvild.
Virtuellt... Tja, vem ställer upp? antagen ingen speech! 24 maj, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
för många för att få plats i en tråd :O
24 maj, 2012 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen