Stora bokstäver på anslagstavlan
Forum > Mugglarportalen > Stora bokstäver på anslagstavlan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fang
Elev |
Jag tycker att det inte ska gå och göra stora bokstäver på anslagstavlan, som det inte går att göra bilder på profilen. För de tar plats och täcker andras.
6 maj, 2012 08:58 |
|
Nelly1513
Elev |
6 maj, 2012 09:05 |
|
Fang
Elev |
Jag hittar inte ens en ledig yta att skriva på när mitt gamla blev blockerad av en med jättestor text.
6 maj, 2012 09:07 |
|
LovisaDOBBY
Elev |
Det har hänt för mig också flera gonger inte kul
ONLY I CAN LIVE FOREVER!♆ 6 maj, 2012 16:36 |
Forum > Mugglarportalen > Stora bokstäver på anslagstavlan
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen