Harry Potter gäng 8)
Forum > Harry Potter > Harry Potter gäng 8)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ElliePotter
Elev |
Jag och några av mina kompisar har ett litet sådant 'Evil Harry Potter'- gäng.
Jag är Malfoy klanen (allihopa 8D) Mina kompisar är Bellatrix, Snape, Umbridge och Dolohov. Vi saknar bara en Voldemort .. :c Gryffindor until we die ♥ 4 maj, 2012 18:38 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av ElliePotter: Måste man bo nära annars kan jag vara det!Jag och några av mina kompisar har ett litet sådant 'Evil Harry Potter'- gäng. Jag är Malfoy klanen (allihopa 8D) Mina kompisar är Bellatrix, Snape, Umbridge och Dolohov. Vi saknar bara en Voldemort .. :c 4 maj, 2012 18:44 |
|
StoltaSlytherin
Elev |
lycko dig! bara 2 som jag känner IRL gillar HP! Shame!
4 maj, 2012 18:57 |
|
argus filtch
Elev |
haha ok
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 4 maj, 2012 19:26 |
|
Aivilio
Elev |
4 maj, 2012 19:26 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Aivilio: Mina kompisar typ slår mig om jag pratar för mycket om Harry Potter. Hahaha, mina vill också slå mig, men de vet bättre ![]() ![]()
4 maj, 2012 19:46 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Mina kompisar typ slår mig om jag pratar för mycket om Harry Potter. Inte jag! Jag bara försöker överrösta dig genom att prata ännu mer om Harry Potter. ;P 4 maj, 2012 20:08 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av StoltaSlytherin: lycko dig! bara 2 som jag känner IRL gillar HP! Shame! Jag har ingen som är lika inne i det som jag, har en tjej i min klass som läser böckerna varje sommar, men hon är som ändå inte lika inne i det... Hej 4 maj, 2012 20:23 |
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Aivilio: Mina kompisar typ slår mig om jag pratar för mycket om Harry Potter. Inte jag! Jag bara försöker överrösta dig genom att prata ännu mer om Harry Potter. ;P Hahahahahahahahahahahahahahaha.
5 maj, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Jag och mina vänner ÄLSKAR HP! Eller, Nadde är inte så värst stort fan av det...
Vi har också ett HP-gäng: Matilda aka spagetti är Tagghorn, Jag är Måntand, Gabi är Tramptass och Verro_Luna aka Verro är Slingersvans :] 5 maj, 2012 11:02 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter gäng 8)
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen