Blockad?! Eller?
Forum > Mugglarportalen > Blockad?! Eller?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hogwarts Stolthet
Elev |
Hej, jag hade glömt mitt användarnamn ett tag så har inte varit inne på ett bra tag. Nu står det på min profil att jag är blockad.. Varför? Å kan man fixa det?
Erfa?? Du behöver inte säga mer, Granger. Säg mig, vem av er ska dö i år? / Minerva McGonagall 3 maj, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Hurdå blockad?
3 maj, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hogwarts Stolthet: Då kan ingen skicka ett meddelande till dig!Hej, jag hade glömt mitt användarnamn ett tag så har inte varit inne på ett bra tag. Nu står det på min profil att jag är blockad.. Varför? Å kan man fixa det? Erfa?? 3 maj, 2012 20:52 |
|
Hogwarts Stolthet
Elev |
Haha nu fattar jag, länken där någon annan kan blocka mig hade åkt ner på en egen rad. Fattade det som om jag var blockad, men det är jag ju inte då. Ursäkta, dumma mig!
Du behöver inte säga mer, Granger. Säg mig, vem av er ska dö i år? / Minerva McGonagall 4 maj, 2012 15:05 |
Forum > Mugglarportalen > Blockad?! Eller?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen