Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PLötsligt rädda jag de vises sten.

Forum > Mugglarportalen > PLötsligt rädda jag de vises sten.

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


JO jag märkte att jag var på perong 13. sen någon vecka senare slogs jag mott trollet. och nu räddar jag de vises sten! jag har aldrig fattat hur man kommer högre upp men jag har iaf gjort så jag kommit högre upp. konswtigt tycker jag...

1 maj, 2012 17:07

Borttagen

Avatar


du kommer högre upp genom att göra inlägg

1 maj, 2012 17:12

Borttagen

Avatar


jaha!!!

1 maj, 2012 17:29

Forum > Mugglarportalen > PLötsligt rädda jag de vises sten.

Du får inte svara på den här tråden.