Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja villekt magiskt djur skulle du ta om du fick välja ett! bara ett.
Jobberknoll för att dom är så grymt coola. och när dom dör ska man spela in ljudet. Skriv gärna varför du väljer et djuret. 1 maj, 2012 12:10 |
|
Lou
Elev |
UGGLA, för att liksom det är som en "brevbärare".
Jag är en stolt GryffinPuffare <3 1 maj, 2012 12:13 |
|
Nadia
Elev |
1 maj, 2012 12:53 |
|
Borttagen
|
En Knizzlare, de verkar så söta! xD ♥
Ni som har tagit uggla, det är väl inget magiskt djur? 1 maj, 2012 12:55 |
|
Miss_J
Elev |
!Sköldpadda med juvelprytt skal!!
WIT BEYOND MEASURE IS MANS GREATEST TREASURE Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 maj, 2012 13:16 |
|
MissFniss
Elev |
1 maj, 2012 13:17 |
|
Afturelding
Elev |
1 maj, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
Salamander!
1 maj, 2012 14:08 |
|
brynäs är bäst
Elev |
jag vill ha en basilisk
1 maj, 2012 14:27 |
|
Inexora
Elev |
Jag skulle nog vilja ha en hippogriff. Tycker att de är väldigt söta. :3
1 maj, 2012 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen