Utan föräldrar
Forum > Fanfiction > Utan föräldrar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ingis
Elev |
Titel: Utan föräldrar
Huvudroll: Jimmie Jones Språk: Svenska Rating: PG-12 kanske...? (eftersom det var för mycket min nio-åriga lillasyster.) Färdigskriven: Näpp. Antal färdiga kapitel just nu: 2 och ett halvt. Beskrivning: Jimmie, en elvaårig häxa, vaknar mitt i natten och hör den dödliga förbannelsen. När hon märker att hon inte längre har några föräldrar bestämmer hon sig för att ge sig ut och leva i vildmarken. Men en dag när hon får ett brev från Hogwarts, som säger att Jimmie ska börja i skolan, som hon faktiskt glömt att tänka på, förändras allt. Kapitlen kommer att vara ganska korta, så att ni vet, men jag hoppas ni kommer gilla det ändå! ;D Säg till när jag ska börja. c: ![]() ![]()
1 maj, 2012 12:10
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 1 kl. 12:12
|
|
Borttagen
|
börja nu!!!!!!!!!!!!
kän dejj bevakad! 1 maj, 2012 12:11 |
|
HannaPanna
Elev |
1 maj, 2012 12:12 |
|
A.k
Elev |
Beeeeeeeeevakkar! Klara färdiga, starta!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 1 maj, 2012 17:58 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Ja! Det låter jättebra!
Winter is coming... 1 maj, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Känn dig BEVAKAD!
1 maj, 2012 20:11 |
|
Ingis
Elev |
Oj, öhm tack! ♥ Jag lägger upp första kapitlet i kväll eller i morgon. Är på mammas jobb nu, så jag har liksom inte filen här, och sen har jag basket, men om det inte kommer idag kommer det i morgon ;D
![]() ![]()
2 maj, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ingis: Oj, öhm tack! ♥ Jag lägger upp första kapitlet i kväll eller i morgon. Är på mammas jobb nu, så jag har liksom inte filen här, och sen har jag basket, men om det inte kommer idag kommer det i morgon ;D ASM!!!!!!!!!!! 3 maj, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Börja!
3 maj, 2012 15:23 |
|
ChoChang
Elev |
bööörja!
Det är en dag imorgon också... 3 maj, 2012 16:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen