Älskar Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Älskar Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Kom inte på någon bättre rubrik, och visste inte heller vad jag skulle söka på för att leta efter samma tråd.
Men fy va fiffigt att slänga alla våra julgranar på majbrasan. Såg det först och tänkte, nej va coolt, sen såg jag granarna... hmm... undrar om man har kvar sin. Men naj! Den brinner som bara den.
30 apr, 2012 23:04 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Japp, och inte en gran så långt ögat kan nå i marknaden heller.
1 maj, 2012 13:44 |
|
Drake
Elev |
Jag hade en hel skog full av granar, och en hel sjö av smälta snögubbar
1 maj, 2012 13:51 |
|
EMELESEL
Elev |
Tyckte också det var grymt roligt!
Har inte kollat, men har man kvar sina granar?? O.o Trög? Jag vet =) 1 maj, 2012 15:51 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
1 maj, 2012 15:59 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
8 maj, 2012 17:04 |
Forum > Mugglarportalen > Älskar Mugglis!
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen