Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
![]() HELLU FOLKS! Efter att ha kollat upp lite roliga grejer som händer under sommarlovet hittade jag en grymt rolig och billig sak: Nämligen en mugglisträff i Uppsala där vi sedan under eftermiddagen går på Rix FM festival som kommer hållas i denna stad! Eftersom inget mer än datumet har släppts så finns inga riktiga klockslag eller mer info om denna träff än att vi ska gå på Rix FM festival! Mer info om plats osv: * Vi kommer inte paxa platser vid scenen på morgonen så alla ska träffas på centralstationen kl. 12:10 precis som planerat. * Vi ska träffas vid den stora statyn som står utanför centralstationen, inte den svarta utan den gröna: ![]() Om ni har svårt att hitta där kan ni få mitt mobilnummer så kan ni smsa mig när ni kommer, då skickar vi iväg någon som går och möter er. * När alla träffats där tar vi en buss går vi till stadsträdgården där vi spelar Quidditch, lajvar, leker lekar (FOTLEKEN FTW!) och har det mys * Runt klockan 15:15 börjar vi gå mot hållplatsen (Vretgränd) som vi ska ta bussen till fyrishov i från, och där i från tar vi buss till fyrishov. * Klockan 16:00 börjar själva festivalen men vi kommer vara där runt 15:35, detta för att vi ska hitta till själva området och ange en plats där vi träffas efteråt om vi måste dela på oss. När Festivalen slutar vet vi inte exakt men det kan ta en eller två timmar :3 -- Lite fakta om festivalen: RIX FM festival är en festival som turnerar runt i hela landet och på turnén har de med sig massa åsum artister (se listan längre ner). Festivalen är i princip gratis och hålls under en eftermiddag/kväll och inträdet kostar inget. Under festivalen håller de även olika signeringar där artister signerar sina album och det hålls även tävlingar, lotterier och annat kul! Så vilka är på? De som kommer: Miyuki + hennes man MonsterCookie + tomaten + kungen + William M. Spetz + Fred si_tonks Ginny00 Ugglan Hedwig Allebasi_reserv Artister som kommer vara där: Spoiler: Tryck här för att visa! Glad Påsk! 21 apr, 2012 18:02
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-14 kl. 22:54
|
|
MonsterCookie
Elev |
21 apr, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Ingen som vill komma? det kommer ju massa coola artister?
21 apr, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
si_tonks kanske kan komma? :3
21 apr, 2012 18:22 |
|
si_tonks
Elev |
21 apr, 2012 18:28 |
|
Borttagen
|
21 apr, 2012 18:29 |
|
MonsterCookie
Elev |
DET E BRA SIRRI! *BUTTFIVE*
wolfstar deserved better. 21 apr, 2012 18:29 |
|
si_tonks
Elev |
21 apr, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
21 apr, 2012 18:39 |
|
Caius
Elev |
Kan tyvärr inte komma, är på Uppcon då.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 21 apr, 2012 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen