Nytt spel
Forum > Mugglarportalen > Nytt spel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
argus filtch
Elev |
Jag tycker att ni borde lägga in något nytt spel tex quidditch som man får mer pengar för men behöver en kvast typ som en hinder bana eller så och har man en åskvigg får man 4 liv och åker super snabbt 3 liv med nimbus 2001 och åker lite saktare osv eller quidditch som det gamla pong spelet
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 20 apr, 2012 23:20
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-25 kl. 17:54
|
|
.:Elise:.
Elev |
22 apr, 2012 16:36 |
|
Linni
Elev |
22 apr, 2012 17:50 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
22 apr, 2012 18:06 |
|
.:Elise:.
Elev |
23 apr, 2012 13:29 |
|
Borttagen
|
super
23 apr, 2012 14:11 |
|
.:Elise:.
Elev |
23 apr, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Ja!Men jag tycker att det skulle vara kul med om det fanns spelen som Harry och dem spelra, tex knallkort, spottkulor, gobbstenar.Och då att man själv fick köpa knallkort, gobbstenar eller spottkulor.
23 apr, 2012 15:20 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja!Men jag tycker att det skulle vara kul med om det fanns spelen som Harry och dem spelra, tex knallkort, spottkulor, gobbstenar.Och då att man själv fick köpa knallkort, gobbstenar eller spottkulor. Det skulle vara jättekul! Bra idé
23 apr, 2012 16:50 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Borttagen: Ja!Men jag tycker att det skulle vara kul med om det fanns spelen som Harry och dem spelra, tex knallkort, spottkulor, gobbstenar.Och då att man själv fick köpa knallkort, gobbstenar eller spottkulor. Det skulle vara jättekul! Bra idé Ja!!
23 apr, 2012 18:49 |
Forum > Mugglarportalen > Nytt spel
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen