trollstavar
Forum > Harry Potter > trollstavar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
argus filtch
Elev |
jag undrar vem ni tycker har finaste trollstaven
och om ni har någon bra sida rekomenderar själv wbshop.com tycker ron,elderwand,hermiones är snyggast a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 20 apr, 2012 19:59 |
|
Mahoqny
Elev |
Sirius har en riktig goding. Remus och Snape har också riktigt fina.
~Toujours pur~ 20 apr, 2012 21:00 |
|
Boba
Elev |
Jag tycker att fläderstaven är fin.
20 apr, 2012 21:07 |
|
Tittio
Elev |
20 apr, 2012 21:10 |
|
Fairydust
Elev |
Jag har aldrig riktigt tänkt på det faktiskt. Jag vet att det finns en som jag tycker extra mycket om, men jag kan faktiskt inte komma på vems det är
I don't wanna break these chains! 20 apr, 2012 21:15 |
|
Fillish
Elev |
20 apr, 2012 21:41 |
|
Loveleen
Elev |
20 apr, 2012 21:43 |
|
Fillish
Elev |
Skrivet av Loveleen: Skrivet av Fillish: Voldemorts är läcker. The Elder Wand också. Ja, Voldemorts är faktist fin Är det nån stav jag vill ha så är det den. Voldemort är min favorit i hela serien xD
20 apr, 2012 21:45 |
|
Nelly1513
Elev |
20 apr, 2012 21:49 |
|
Avazette
Elev |
Jag tycker att Cedrics, Sirius och Bellatrix's stavar är är finast.
Fight! 20 apr, 2012 21:52 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen