Mugglismärke :D
Forum > Mugglarportalen > Mugglismärke :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stinaa
Elev |
Hej! Jag har tänkt på en sak min kusin tipsade om att vi som är inne på Mugglis borde ha något slags märke
Vet inte om det redan finns trådar om detta men i så fall stryk den här Något intressant?Kom gärna med förslag då!!! Har funderat lite på om något armband elr någon slags pin skulle funka men det kanske är lite svårt med pin. Ska ju inte vara något försvårt eller dyrt att göra/få tag på i så fall
19 apr, 2012 17:12 |
|
Borttagen
|
bra idee
19 apr, 2012 17:15 |
|
Fang
Elev |
Det finns ju tröjor och visa det med. Fast det kostar ju lite pengar.
19 apr, 2012 17:30 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: bra idee Tack! Skrivet av Fang: Det finns ju tröjor och visa det med. Fast det kostar ju lite pengar. Japp har en själv men man vill ju byta tröja ibland även fast det är den finaste man har Man skulle ju i och för sig kunna ta en en färgad t-shirt och skriva "Mugglis" elr nått liknande på den Några mer förslag??
19 apr, 2012 17:48 |
|
klonken
Elev |
19 apr, 2012 19:29 |
|
Stinaa
Elev |
19 apr, 2012 20:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Ååh, mugglismärke verkar apabra ju! ni menar typ som..dödsreliksmärket va? de menar jag iaf, då kan man ju ba rita det på armen, en tröja eller kinden eller vartsomhelst när man ska ut
Mugglis har ju insidermärket, o de e ju fint, fast kke lite krångligt att rita? Men om man skulle förenkla det, bara rita en cirkel med glasögon och ärr och så ett streck nedanför (trollstaven) då? Fast sen så är det ju bara dom som kollar i den här tråden som får reda på det...och VI kan ju inte bestämma ett märke för hela mugglis liksom typ ![]()
19 apr, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Jaa vi borde ha ett märke!
19 apr, 2012 22:03 |
|
Pygmepuffen
Elev |
Jätterolig idé! Tycker vi (?) ska hitta på något helt nytt i så fall, inte dödsreliksmärket eller så. Frågan är vad...
19 apr, 2012 22:13 |
|
Stinaa
Elev |
Jag är nu på väg till Stockholm och har nu målat dödsrelikerna på min kind tack vare ditt förslag Knizzlare!!
harrypotterr : Vad kul men vad ska det vara för något snyggt armband tro? Det finns ju olika tekniker mm Uppskattar att ni gillar idén! Jag hade tänkt något annat än dödsrelikerna som symbol kanske precis som Pygmepuffenmen fårse om folk gillar idén med dödsrelikerna
20 apr, 2012 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen