Förslag
Forum > Mugglarportalen > Förslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amie
Elev |
Ett litet förslag som jag har är att man kunde skapa mappar eller flytta runt på sina chokladgrod kort t.ex att man har en mapp för weasly familjen mm
stolt medlem i TGL 18 apr, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Det låter nog som en bra idé, speciellt för de som vill samla på olika kort
18 apr, 2012 21:50 |
|
Nelly1513
Elev |
19 apr, 2012 07:38 |
|
amie
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag är faktist sammlare och jag försöer få hela familjer men det är jobbit när man ska leta upp vila man inte harDet låter nog som en bra idé, speciellt för de som vill samla på olika kort stolt medlem i TGL 19 apr, 2012 08:24 |
|
themarauder
Lärare |
19 apr, 2012 10:03 |
|
Borttagen
|
Det låter som en mycket bra ide´!Men menar du då att man tex. skriver en mapp med familjen weasly.Sen att man kan lägga in dem korten där?
19 apr, 2012 15:28 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
21 apr, 2012 10:30 |
|
ginnyw123
Elev |
Det låter som en bra ide, det kanske blir lättare att hålla reda på sina kort om man har olika mappar för de
21 apr, 2012 10:33 |
|
amie
Elev |
Skrivet av Borttagen: det är just så jag menar så man kan namn ge mappen efter vad man vill ska vara i denDet låter som en mycket bra ide´!Men menar du då att man tex. skriver en mapp med familjen weasly.Sen att man kan lägga in dem korten där? stolt medlem i TGL 21 apr, 2012 14:12 |
|
Inexora
Elev |
Det är faktiskt en bra idé.
21 apr, 2012 14:28 |
Forum > Mugglarportalen > Förslag
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen