Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur tjänar man pengar?

Forum > Mugglarportalen > Hur tjänar man pengar?

1 2
Användare Inlägg
Wonderkid
Elev

Avatar


Jag är ny , och förstår inte hur man får pengar, hjälp mig ?

14 apr, 2012 21:32

Li
Biträdande rektor

Avatar


Spela spelen så tjänar du pengar

without something there is no nothing

14 apr, 2012 21:53

Wonderkid
Elev

Avatar


inte galleoner :o

14 apr, 2012 22:08

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Wonderkid:
inte galleoner :o


Jodå

without something there is no nothing

14 apr, 2012 22:22

Wonderkid
Elev

Avatar


Min dator är cp så kan inte spela snape spelet, och frågesporten har jag förbrukat, det går inte på hänga harry..

14 apr, 2012 22:25

Johnte
Elev

Avatar


Då får du helt enkelt vänta tills imorgon, när du får 3 nya chanser i frågesporten! Lycka till!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2Fmm4xz5.jpg

14 apr, 2012 22:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Wonderkid:
Min dator är cp så kan inte spela snape spelet, och frågesporten har jag förbrukat, det går inte på hänga harry..
För att spela Snape behöver du Java. Om du redan har Java så har nog din dator allvarliga problem!

14 apr, 2012 22:48

Wonderkid
Elev

Avatar


Jag har redan java! xD

14 apr, 2012 22:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Wonderkid:
Min dator är cp så kan inte spela snape spelet, och frågesporten har jag förbrukat, det går inte på hänga harry..
Samma för mig.........Våra datorer har visst cp båda två!

14 apr, 2012 23:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Wonderkid:
Min dator är cp så kan inte spela snape spelet, och frågesporten har jag förbrukat, det går inte på hänga harry..
Samma för mig.........Våra datorer har visst cp båda två!

Har ni en Mac dator?
I sådana fall kan ni inte spela Snape!

14 apr, 2012 23:36

1 2

Forum > Mugglarportalen > Hur tjänar man pengar?

Du får inte svara på den här tråden.