Hur tjänar man pengar?
Forum > Mugglarportalen > Hur tjänar man pengar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wonderkid
Elev |
Jag är ny , och förstår inte hur man får pengar, hjälp mig ?
14 apr, 2012 21:32 |
|
Li
Biträdande rektor |
Spela spelen så tjänar du pengar
without something there is no nothing 14 apr, 2012 21:53 |
|
Wonderkid
Elev |
inte galleoner :o
14 apr, 2012 22:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 14 apr, 2012 22:22 |
|
Wonderkid
Elev |
Min dator är cp så kan inte spela snape spelet, och frågesporten har jag förbrukat, det går inte på hänga harry..
14 apr, 2012 22:25 |
|
Johnte
Elev |
14 apr, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wonderkid: För att spela Snape behöver du Java. Om du redan har Java så har nog din dator allvarliga problem! Min dator är cp så kan inte spela snape spelet, och frågesporten har jag förbrukat, det går inte på hänga harry.. 14 apr, 2012 22:48 |
|
Wonderkid
Elev |
Jag har redan java! xD
14 apr, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wonderkid: Samma för mig.........Våra datorer har visst cp båda två! Min dator är cp så kan inte spela snape spelet, och frågesporten har jag förbrukat, det går inte på hänga harry.. 14 apr, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Wonderkid: Samma för mig.........Våra datorer har visst cp båda två! Min dator är cp så kan inte spela snape spelet, och frågesporten har jag förbrukat, det går inte på hänga harry.. Har ni en Mac dator? I sådana fall kan ni inte spela Snape! 14 apr, 2012 23:36 |
Forum > Mugglarportalen > Hur tjänar man pengar?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen