ron vs hermione
Forum > Harry Potter > ron vs hermione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
argus filtch
Elev |
vem skulle det vara "mest synd" om den dog hermione eller ronald
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 14 apr, 2012 00:58 |
|
annawpotter
Elev |
14 apr, 2012 01:00 |
|
accioron
Elev |
... Mest synd? Ugh, det blir väl mer synd om de som är kvar. Ron och Hermione var ju krafterna som fick Harry att orka ta sig igenom allting. Can't answer that question, tbh.
14 apr, 2012 01:16 |
|
ElliePotter
Elev |
Gillar båda lika mycket .
Om någon av de dog i filmerna skulle jag gråta minst lika mycket .. Gryffindor until we die ♥ 14 apr, 2012 01:29 |
|
Katla
Elev |
Då jag faktiskt trodde att Ron skulle dö, I must say Hermione. Even though Ron is Harrys best friend.
♏︎ 14 apr, 2012 01:31 |
|
Cailine
Elev |
14 apr, 2012 02:53 |
|
.:Elise:.
Elev |
14 apr, 2012 09:03 |
|
Nadia
Elev |
14 apr, 2012 09:05 |
|
Borttagen
|
Hermione
14 apr, 2012 09:07 |
|
Erica
Elev |
14 apr, 2012 12:51 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen