Vill du bli min nya horrokrux?
Forum > Harry Potter > Vill du bli min nya horrokrux?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
FingalIIBertil
Elev |
Jag söker potentiella horrokruxer, skulle du passa? Jag är tacksam för svar. Vänliga hälsningar FingalIIBertil
Join the dark side we have orange bubblegums! ~FingalIIBertil 13 apr, 2012 15:46 |
|
EpicFaiil
Elev |
absolut
14 apr, 2012 21:42 |
|
FingalIIBertil
Elev |
Det skulle vara trevligt om fler svarade, visst har jag redan en ansenlig mängd horrokruxer; Gurkan och Benny och den rosa brandfilten m.fl men det är alltid roligt med fler!
Join the dark side we have orange bubblegums! ~FingalIIBertil 5 maj, 2012 13:16 |
|
argus filtch
Elev |
absolut
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 5 maj, 2012 16:46 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag skulle kunna vara din horrokrux, men är det säkert att du vill ha några? jag menar, man måste ju DÖDA för att sskapa en.
6 maj, 2012 16:29 |
|
Matizze
Elev |
6 maj, 2012 17:12 |
|
hermionegranger02
Elev |
absolut
Hermione forever! 6 maj, 2012 17:39 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
6 maj, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Sure thing, är bra på att gömma mig.
7 maj, 2012 11:06 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av FingalIIBertil: Jag söker potentiella horrokruxer, skulle du passa? Jag är tacksam för svar. Vänliga hälsningar FingalIIBertil Hur vill du att din horrokrux ska se ut,vara,låta? Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 7 maj, 2012 11:19 |
Forum > Harry Potter > Vill du bli min nya horrokrux?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen