Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ugglor

Forum > Off Topic > ugglor

1 2 3
Användare Inlägg
jan
Elev

Avatar

+1


nån mer som älskar ugglor och ormar så skriv det om ni hatar något djur så skriv det mer eller om ni gillar nogot anat djur mvh jan

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

28 dec, 2010 19:44

Borttagen

Avatar


Ugglor e coola, men ormar e coolast Har alltid velat ha en spindel.

28 dec, 2010 22:38

hetast.se
Elev

Avatar


när jag var liten brukade jag drömma mardrömmar om ugglor men det är väl bara jag

it's olivia style

28 dec, 2010 23:15

Piggy
Elev

Avatar


Skrivet av hetast.se:
när jag var liten brukade jag drömma mardrömmar om ugglor men det är väl bara jag


Jag hade inte mardrömmar om ugglar, men jag hade istället mardrömmar om katter. Så well, det är ju inget fel med att ha mardömmar om ugglor isåfall. X'3

Namen jag gillar Ugglor, de är coola. Min bror hade en orm förut... den var rätt så läskig...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mspaintadventures.com%2Fstoryfiles%2Fhs2%2F04585.gif

29 dec, 2010 00:00

R.e.b.e.c.k.a
Elev

Avatar

+1


Jag kan ju erkänna att jag gillar i princip alla djur så.. Ja, ugglor och ormar är helt underbara.

I solemnly swear that I am up to no good

29 dec, 2010 00:55

GredForge
Elev

Avatar

+1


Ugglor fine.. ormar ehm nej inte för mig.

Neither one can live if the other survives

29 dec, 2010 01:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Piggy:
Min bror hade en orm förut... den var rätt så läskig...

Avis, vill ha en orm, men mamma är rädd för ormar XP

29 dec, 2010 02:41

Ron
Elev

Avatar


Ugglor är jättefina, det är ett sånt där dröm djur som skulle vara kul att ha men det verkar vara lite svår skött och jag skulle vara rädd att bli biten men dom är verkligen jättefina..

Ormar där emot är jag ganska rädd för, har hållt en orm en gång och det var speciellt. Hatar dom inte men tror inte jag vill ha dom som husdjur dock..

Annars älskar jag hundar, har en liten hund!

We're all wizards, even Ron.

29 dec, 2010 12:46

Linus38
Elev

Avatar


Jag skulle så järna ha en Uggla

The red lion is the best

29 dec, 2010 15:18

hetast.se
Elev

Avatar

+1


jag blir alltid lika glad när jag hör en uggla i skogen. det är så sällan. haha.

it's olivia style

29 dec, 2010 18:42

1 2 3

Forum > Off Topic > ugglor

Du får inte svara på den här tråden.