ugglor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
nån mer som älskar ugglor och ormar så skriv det om ni hatar något djur så skriv det mer eller om ni gillar nogot anat djur mvh jan
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 dec, 2010 19:44 |
|
Borttagen
|
Ugglor e coola, men ormar e coolast
28 dec, 2010 22:38 |
|
hetast.se
Elev |
när jag var liten brukade jag drömma mardrömmar om ugglor
it's olivia style 28 dec, 2010 23:15 |
|
Piggy
Elev |
Skrivet av hetast.se: när jag var liten brukade jag drömma mardrömmar om ugglor Jag hade inte mardrömmar om ugglar, men jag hade istället mardrömmar om katter. Så well, det är ju inget fel med att ha mardömmar om ugglor isåfall. X'3 Namen jag gillar Ugglor, de är coola. Min bror hade en orm förut... den var rätt så läskig...
29 dec, 2010 00:00 |
|
R.e.b.e.c.k.a
Elev |
Jag kan ju erkänna att jag gillar i princip alla djur så.. Ja, ugglor och ormar är helt underbara.
I solemnly swear that I am up to no good 29 dec, 2010 00:55 |
|
GredForge
Elev |
Ugglor fine.. ormar ehm nej inte för mig.
Neither one can live if the other survives 29 dec, 2010 01:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Piggy: Min bror hade en orm förut... den var rätt så läskig... Avis, vill ha en orm, men mamma är rädd för ormar XP 29 dec, 2010 02:41 |
|
Ron
Elev |
Ugglor är jättefina, det är ett sånt där dröm djur som skulle vara kul att ha men det verkar vara lite svår skött och jag skulle vara rädd att bli biten men dom är verkligen jättefina..
Ormar där emot är jag ganska rädd för, har hållt en orm en gång och det var speciellt. Hatar dom inte men tror inte jag vill ha dom som husdjur dock.. Annars älskar jag hundar, har en liten hund! We're all wizards, even Ron. 29 dec, 2010 12:46 |
|
Linus38
Elev |
Jag skulle så järna ha en Uggla
The red lion is the best 29 dec, 2010 15:18 |
|
hetast.se
Elev |
jag blir alltid lika glad när jag hör en uggla i skogen. det är så sällan. haha.
it's olivia style 29 dec, 2010 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen