HP-Lajv!! ^^
Forum > Harry Potter > HP-Lajv!! ^^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mrs Ron Weasley
Elev |
Hejsan svejsan! ^^
Jag och några kompisar håller på att anordna ett Harry Potter lajv i närheten av stockholm. Det kommer utspela sig i en nordisk trollkonstskola dvs. inte på Hogwarts så man kommer inte kunna spela några kända karaktärer utan man får hitta på sin egen. Det kommer nog bli någon gång i september och det jag kollar nu är om det finns något intresse av någon härifrån att vara med? Ni får gärna skriva här om ni är intresserade eller om ni har några frågor eller om ni har några idéer på roliga saker man kan göra Jag vet inte riktigt om den här tråden hör hemma här eller om den ska ligga någon annanstans men det är bara att flytta på den om den är fel 9 apr, 2012 14:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-04-10 kl. 16:16
|
|
ailiiin
Elev |
Va kul!
9 apr, 2012 15:11 |
|
Mrs Ron Weasley
Elev |
9 apr, 2012 15:13 |
|
ailiiin
Elev |
De blev ingenting av de eller? Haha ^^
19 okt, 2012 20:13 |
|
Mrs Ron Weasley
Elev |
Jo du kan gå in och anmäla dig på www.yggdrasillajv.webs.com
Förlåt att jag inte skrivit tidigare, hade helt glömt bort. Men det kommer att bli ett as coolt lajv och jag hoppas att du ändå vill komma 24 okt, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
Haha, det blir säkert inget av det
24 okt, 2012 17:45 |
|
ailiiin
Elev |
Vet inte om jag kan det datumet, tror inte de
24 okt, 2012 22:49 |
|
ellisnoris
Elev |
24 okt, 2012 23:31 |
|
Mrs Ron Weasley
Elev |
Okej vad synd
25 okt, 2012 23:49 |
|
ailiiin
Elev |
Trodde jag hade svarat Men, aa kanske de 29 okt, 2012 22:43 |
Forum > Harry Potter > HP-Lajv!! ^^
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen