Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A

Forum > Harry Potter > F.I.S.A

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+2


I fjärde boken när Hermione märker att deras rum blir städade, deras mat blir lagad och deras sängar blir bäddade av husalfer... Hon burjar sinn kamp mot alfernas rätigheter genom att hungerstreika, men sen skapar hon F.I.S.A (Föreningen för idiellt stöd åt alferna ).

Jag ska ta över Hermione granger11s ide ( hon ska tabort sin användare ) om att göra föreningen på mugglis. Dom som redan är medlemmar kan ni skicka ett brev eller kontakta mig på anat sett!!!

Det går lättast med ugglepost.

Winkey och dom som vill jobba ska få jobba, men dom som vill ha betalt ska få det.


Medlemmar:


LillMione
Weasleygirl98
Lissen563
Rocky potter
Nessie00
A.k
gingerandprobablyweasley
Långstrumpa
Ginny4ever
Elma00
ginnyWeasle1
LillLuna
disapotter
-Patronus-

7 apr, 2012 10:22

Detta inlägg ändrades senast 2012-04- 9 kl. 09:27
Antal ändringar: 3

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Jag är självklart med!

Winter is coming...

7 apr, 2012 10:26

MollyMooon
Elev

Avatar


jag gillar F.I.S.A fast inte krake.

and thats all for me, over to the studio

7 apr, 2012 11:00

Lisen563
Elev

Avatar


Jag är med! (Y)

7 apr, 2012 12:18

Borttagen

Avatar


Jag är helt klart med!!!

7 apr, 2012 13:12

Nessie00
Elev

Avatar


Jag är också med!

EXTERMINATE!!!

7 apr, 2012 13:16

A.k
Elev

Avatar


Jag är med!

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

7 apr, 2012 13:21

gingerandprobablyweasley
Elev

Avatar


Helt klart med! (kan tom. sticka några mössor om det behövs )

Merlin's beard, holy hippogriff and oh, my Godric!

7 apr, 2012 13:35

Långstrumpa
Elev

Avatar


Jag är med!

7 apr, 2012 16:07

Borttagen

Avatar


jag är med

7 apr, 2012 22:13

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > F.I.S.A

Du får inte svara på den här tråden.