Luna Lovegood
Forum > Harry Potter > Luna Lovegood
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad tycker ni om Luna Lovegood?
Jag själv tycker att hon är både lustig och smart. 28 dec, 2010 09:06 |
|
jan
Elev |
LUSTIG LITE FÅNIG MEN SNÄL
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
28 dec, 2010 09:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Luna är i en klass för sig och jag älskar henne! Livet hade nog varit av hel annan dramatik om man var som Luna.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 dec, 2010 09:31 |
|
persiklinne
Elev |
Luna är en av mina favoritkaraktärer i HP! Hon är rolig och snäll mot alla. Hennes liv verkar vara bekymmerslöst och härligt.
28 dec, 2010 09:52 |
|
jan
Elev |
28 dec, 2010 10:36 |
|
Kately
Elev |
28 dec, 2010 12:09 |
|
leumas vän
Elev |
28 dec, 2010 12:09 |
|
Luna_Lovegood_
Elev |
Hon är grymt skön och har en härlig personlighet! ♥
Ravenclaw. We are the vinners! 28 dec, 2010 15:14 |
|
Ron
Elev |
Luna är också en av mina favoriter. Hon är snäll och omtänksam. Knäpp också men på ett bra sätt, det behövs fler som Luna! ;D
We're all wizards, even Ron. 28 dec, 2010 15:54 |
|
Lumos
Elev |
Jag älskar Luna, hon är bara bäst! Haha ^^
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 28 dec, 2010 16:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen