Det bästa med Harry Potter böckerna!
Forum > Harry Potter > Det bästa med Harry Potter böckerna!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily.Luna.Potter
Elev |
Håller på med ett arbete i skolan och valt att skriva om HP och varför det har blivit så stort i världen
(finns det en liknande tråd får ni gärna säga till så ändrar jag dit)
# FF -> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16748&page=4#p965716
3 apr, 2012 07:32 |
|
Borttagen
|
JAg tycker det bästa med hp är att jag känner igen mig! Och att jag ser allt framför mig! Asså, allt verkar så verkligt, men samtidigt inte!
Jag började se harry potter filmerna när jag var tre år och har aldrig slutat! Det börjademed att jag såg en film på engelska och såg den om och om igen! Sen köpte mamma bökerna och läste högt för mih och min syrra. Nu har jag läst dom 12 gånger för att jag inte kan sluta!!!!!!! ps, hoppas det går bra med dott arbete! 7 apr, 2012 12:23 |
|
Lily.Luna.Potter
Elev |
awesome!
# FF -> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16748&page=4#p965716
7 apr, 2012 13:02 |
|
gingerandprobablyweasley
Elev |
Det bästa (enligt mig) är inte hur JK skriver, för det är egentligen inte så speciellt bra, det bästa är att hon byggt upp en hel värld!
Jag skulle kunna fortsätta skrivaa om det här ett tag som du kanske märker... jaja, hoppas det går bra med arbetet Merlin's beard, holy hippogriff and oh, my Godric! 7 apr, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Att de är fortfarande lika bra, som förra gången man läste dom.
Btw har bara läst de tre första 7 apr, 2012 13:33 |
|
Lily.Luna.Potter
Elev |
helt superhärliga ni är!
# FF -> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16748&page=4#p965716
7 apr, 2012 14:05 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Det bästa är nog att man kan drömma sig in världen. Man känner att man passar in, oavsett hur man är. De är nästan som en tröst, för Harry förstår en. Man lär sig också en hel del, och böckerna är riktigt välgjorda.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 apr, 2012 14:21 |
|
gingerandprobablyweasley
Elev |
Visst
Merlin's beard, holy hippogriff and oh, my Godric! 7 apr, 2012 14:44 |
|
Lily.Luna.Potter
Elev |
Tack! ps. återigen tack för alla bra inspirationer mugglisvänner
# FF -> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=16748&page=4#p965716
7 apr, 2012 18:06 |
|
Ron potter
Elev |
Dom bara äger, skulle nog säga 1:a boken och 3:je filmen
MÄRY KRISMÖS 11 jan, 2013 14:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen