Godisbaronen!!!
Forum > Mugglarportalen > Godisbaronen!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja hej! jag tycker att det ska finnas mer att köpa ....asså mer godis olika sorters vad tycke ni?
3 apr, 2012 07:26 |
|
Annispop
Elev |
3 apr, 2012 11:50 |
|
themarauder
Lärare |
Jag tror att denna tråd bör flyttas till "Mugglarportalen" där man kan komma med förslag!
Jag flyttar df denna =) =) - just like themarauder 3 apr, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
dr dribbels bästa bubbelgum
8 apr, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
Ja, det skulle vara jättekul om det fanns mer godis!!
9 apr, 2012 10:05 |
|
Borttagen
|
Chokladen!Den som Lupin delar ut på tåget.
9 apr, 2012 10:13 |
|
A.k
Elev |
Dr Droobles bästa bubbelgum! Som fyller ens profil med stora blå bubblor som håller sig i flera dagar!
Ismöss - Istappar från bokstäverna i varje inlägg! Pyttesmå pepparbusar - Får din profilbild att brinna! OBS! Du kan inte äta både Ismöss och Pepparbusar!!! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 9 sep, 2012 10:18 |
|
Regulus
Elev |
Ööh... Jaa... Jag tycker det är bra som det är
Förutom att man ska kunna se hur många bönor man har som med Chokladgrodekorten och att det ska komma en topplista över den med mest Bönor
9 sep, 2012 11:07 |
|
viktor
Elev |
Jag tycker det räcker med godis, men jag tackar inte nej till det heller
13 sep, 2012 15:57 |
Forum > Mugglarportalen > Godisbaronen!!!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen