Mugglisträff på Boda Borg?
Forum > Off Topic > Mugglisträff på Boda Borg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Hej! Jag fick en liten halvgalen idé alldeles nyss, eller egentligen var det inte bara min idé. Men iallafall;
Vad säger ni om en Mugglisträff på Boda Borg? Jag tycker det skulle vara jättekul. Allt förutom att man bara i så fall kanske lär känna tre stycken eller så, beroende på vilka lag man är. Men om man nu är i ett lag där man inte känner någon så får man ju minst tre nya muggliskompisar, eller hur? ;D Om någon undrar så kostar det 170 kronor för en hel dag på Boda Borg, och de Boda Borg jag tänker på ligger i Karlskoga. Som sagt så är det en helt crazy idé som bara dök upp, men är någon intreserad? 1 apr, 2012 21:08 |
|
LauraTree
Elev |
Antar att.du menade Karlskrona
Ja, jag skulle absolut vara intresserad 7 maj, 2012 21:44 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av LauraTree: Antar att.du menade Karlskrona Ja, jag skulle absolut vara intresserad Tror hon menar Karlskoga Men jag är nog intresserad, haha, bor ju som sagt här så. ![]()
7 maj, 2012 21:48 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av LauraTree: Antar att.du menade Karlskrona Ja, jag skulle absolut vara intresserad Tror hon menar Karlskoga Men jag är nog intresserad, haha, bor ju som sagt här så. Jaha, vad synd ( för mig alltså ) Visste inte att det fanns en stad som hette Karlskoga! 7 maj, 2012 21:55 |
|
Lordlollo
Elev |
Jag skulle tycka att det va skit kul, men jag vet inte om.jag kan komma....
♆ 7 maj, 2012 22:05 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av hyperion: Skrivet av LauraTree: Antar att.du menade Karlskrona Ja, jag skulle absolut vara intresserad Tror hon menar Karlskoga Men jag är nog intresserad, haha, bor ju som sagt här så. Jaha, vad synd ( för mig alltså ) Visste inte att det fanns en stad som hette Karlskoga! Haha, det finns det. Alfred Nobels herrgård ligger här bland annat, Bofors med. Sen får vi inte glömma alla underbara knarkare och alkolister som struttar runt på stan ![]()
7 maj, 2012 23:12 |
|
LauraTree
Elev |
Haha
7 maj, 2012 23:19 |
|
Miskel
Elev |
JAG ÄLSKAR BODA BORG! Skulle så komma, om det inte var så att jag bor några mil bort, men jag kan fråga mina kompisar också så kanske det går
8 maj, 2012 06:48 |
|
Linni
Elev |
Vad kul, men tror inte jag kan komma.
8 maj, 2012 07:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Linni: Vad kul, men tror inte jag kan komma. Länken funkar inte. Ni andra: Kuligt! 8 maj, 2012 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen