Drakkamp
Forum > Harry Potter > Drakkamp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmasmiley
Elev |
vilken sorts drake skulle ni vilja möta?
Personligen skulle jag vilja möta en walisk grön. (stavas ungefär så) "So roar, be fearless, and go chase those dreams" - Stana Katic 10 mar, 2012 23:03 |
|
Safrina
Elev |
10 mar, 2012 23:52 |
|
Le
Elev |
^ Samma som dig. http://media.tumblr.com/tumblr_lwmk44RVAF1qdq5u6.gif <-- Varför blir det ingen bild? :( 11 mar, 2012 00:11 |
|
Lisen563
Elev |
Jag okså
11 mar, 2012 00:19 |
|
potter_fan
Elev |
en norsk ryggdrake tror jag...
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 11 mar, 2012 03:31 |
|
Emmasmiley
Elev |
Jag tänkte inte på var jag bor utan vilken som låter lättast att klara av men alla får ju tänka på sitt sätt!
"So roar, be fearless, and go chase those dreams" - Stana Katic 11 mar, 2012 11:48 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
11 mar, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att den kinesiska eldbollen låter intressan...
11 mar, 2012 17:58 |
Forum > Harry Potter > Drakkamp
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen