myHogwarts
Forum > Mugglarportalen > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Eftersom vi har ett Pottermore forum borde det väl också finnas ett myHogwarts forum, eller?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2012 18:15 |
|
Fang
Elev |
MyHogwarts verkar inte vara lika stort. Det är väl ingen offeciell sida? Som Pottemore är.
9 mar, 2012 18:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Fang: MyHogwarts verkar inte vara lika stort. Det är väl ingen offeciell sida? Som Pottemore är. Precis så är det without something there is no nothing 9 mar, 2012 23:01 |
|
huffpuff
Elev |
10 mar, 2012 12:51 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av huffpuff: Vad är My hogwarts? Det är (kommer bli, den öppnar i sommar) en awesome hemsida! Jag kopierar in vad som står på deras intro: myHogwarts är ett socialt nätverk för Harry Potter fans... men det är också så mycket mer än det! Likt vanliga sociala nätverk, låter vi dig träffa nya kompisar, skapa en profil, skicka medelanden, skriva på anslagstavlor och allt annat som du är van att göra. Vad de nätverken inte tillåter är möjligheten att möta nya Harry Potter fans från hela världen, umgås i ditt elevhems uppehållsrum, samla chokladgrodekort, lyssna på trollkarlsradio, läsa och skriva böcker till Hogwarts bibiliotek , träffa fans i ditt lokala område, ta handledda Hogwartskurser och mycket mer. Jag tycker i alla fall att det låter jättekul, eller hur? ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 10 mar, 2012 21:38 |
|
huffpuff
Elev |
10 mar, 2012 22:02 |
|
LauraTree
Elev |
Okej, nu när det går att registrera sig undrar jag, Vad tycker ni? Är det värt att bli medlem?
28 jun, 2012 11:47 |
|
Borttagen
|
Nu kan man registrera sig
4 jul, 2012 19:34 |
|
Goizan
Elev |
Hade typ aldrig hört talas om det fören nu...
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
4 jul, 2012 19:57 |
|
Knizzlare
Elev |
4 jul, 2012 20:00 |
Forum > Mugglarportalen > myHogwarts
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen