Om Fred Weasley överlevt
Forum > Fanfiction > Om Fred Weasley överlevt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
Namn: Om Fred Weasley
Raiting: PG-11 (skriver man så?) Handling: Det handlar om hur Freds liv skulle ha varit om han överlevt striden. Han är gift med Katie Bell, jobbar på Weasleys Vassa Varor men en dag när han kommer hem väntar en stor överraskning.... Ska jag börja?? Min bokblogg
3 mar, 2012 11:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 3 kl. 14:52
|
|
Borttagen
|
bra
3 mar, 2012 11:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 3 kl. 11:45
|
|
Borttagen
|
det finns folk som inte har läst sista boken
3 mar, 2012 11:09 |
|
Miss Black
Elev |
3 mar, 2012 11:10 |
|
Li
Biträdande rektor |
Ändrar rubrik
without something there is no nothing 3 mar, 2012 11:37 |
|
Miss Black
Elev |
3 mar, 2012 11:38 |
|
AlexZz
Elev |
3 mar, 2012 11:41 |
|
Nelly1513
Elev |
3 mar, 2012 11:53 |
|
spagetti
Elev |
3 mar, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Skriv på du!
Jag bevakar direkt, din andra fanfiction var ju gudomligt bra. (Okej, gudomligt=tantigt ord). xD 3 mar, 2012 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen