Eran favoritscen i Harry Potterfilmerna
Forum > Harry Potter > Eran favoritscen i Harry Potterfilmerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Razwiin97
Elev |
Har ni någon favoritscen i Harrry Potterböckerna eller någon scen ni skulle vilja vara med i? Då kan ni dela med er av det här.
2 mar, 2012 10:23 |
|
TheWitch
Elev |
Jag tycker det är mysigt när Harry är i Diagon Alley första gången
Har du någon favoritscen, Razwiin97? ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 2 mar, 2012 11:46 |
|
Razwiin97
Elev |
Vet inte. fast jag skulle nog också vilja besöka Hogwarts och vara med på slutstriden.
2 mar, 2012 11:53 |
|
TheWitch
Elev |
Slutstriden skulle jag också velat vara med i, då skulle jag med säkerthet vetat att jag gjort något betydelsefullt med mitt liv.
~This post was sent to Mugglis by an owl~ 2 mar, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
Den första boken är så himla mysig.. Skulle vilja vara med nånstans där. Speciellt vid första festmåltiden oh sorteringen och sen vid jul :'
2 mar, 2012 13:20 |
|
E
Elev |
2 mar, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av E: Åh ja, där vill jag osså vara med! jag vill vara med i ALlT. Nästan då..Dom verkar ha det så roligt i den femte. I Vid-behov rummet! :'> 2 mar, 2012 13:23 |
|
E
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av E: Åh ja, där vill jag osså vara med! jag vill vara med i ALlT. Nästan då.. Dom verkar ha det så roligt i den femte. I Vid-behov rummet! :'> Ja, i nästan allt jag också! ♥
2 mar, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
2 mar, 2012 13:27 |
|
E
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åhå.. Fast kanske inte typ.. på kyrkogården xD ♥ Nää.. Och inte i Bagshots hus. Skitläskigt juee! </3
2 mar, 2012 13:28 |
Forum > Harry Potter > Eran favoritscen i Harry Potterfilmerna
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen