Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Eran favoritscen i Harry Potterfilmerna

Forum > Harry Potter > Eran favoritscen i Harry Potterfilmerna

1 2 3
Användare Inlägg
Razwiin97
Elev

Avatar


Har ni någon favoritscen i Harrry Potterböckerna eller någon scen ni skulle vilja vara med i? Då kan ni dela med er av det här.

2 mar, 2012 10:23

TheWitch
Elev

Avatar

+1


Jag tycker det är mysigt när Harry är i Diagon Alley första gången där skulle jag också gärna varit med, likaså skulle jag gärna följt med till Hogwarts

Har du någon favoritscen, Razwiin97?

~This post was sent to Mugglis by an owl~

2 mar, 2012 11:46

Razwiin97
Elev

Avatar


Vet inte. fast jag skulle nog också vilja besöka Hogwarts och vara med på slutstriden.

2 mar, 2012 11:53

TheWitch
Elev

Avatar


Slutstriden skulle jag också velat vara med i, då skulle jag med säkerthet vetat att jag gjort något betydelsefullt med mitt liv.

~This post was sent to Mugglis by an owl~

2 mar, 2012 11:57

Borttagen

Avatar


Den första boken är så himla mysig.. Skulle vilja vara med nånstans där. Speciellt vid första festmåltiden oh sorteringen och sen vid jul :'

2 mar, 2012 13:20

E
Elev

Avatar


Dom verkar ha det så roligt i den femte. I Vid-behov rummet! :'>

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F10e3g3n.gif

2 mar, 2012 13:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av E:
Dom verkar ha det så roligt i den femte. I Vid-behov rummet! :'>
Åh ja, där vill jag osså vara med! jag vill vara med i ALlT. Nästan då..

2 mar, 2012 13:23

E
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av E:
Dom verkar ha det så roligt i den femte. I Vid-behov rummet! :'>
Åh ja, där vill jag osså vara med! jag vill vara med i ALlT. Nästan då..


Ja, i nästan allt jag också! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F10e3g3n.gif

2 mar, 2012 13:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av E:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av E:
Dom verkar ha det så roligt i den femte. I Vid-behov rummet! :'>
Åh ja, där vill jag osså vara med! jag vill vara med i ALlT. Nästan då..


Ja, i nästan allt jag också! ♥
Åhå.. Fast kanske inte typ.. på kyrkogården xD ♥

2 mar, 2012 13:27

E
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av E:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av E:
Dom verkar ha det så roligt i den femte. I Vid-behov rummet! :'>
Åh ja, där vill jag osså vara med! jag vill vara med i ALlT. Nästan då..


Ja, i nästan allt jag också! ♥
Åhå.. Fast kanske inte typ.. på kyrkogården xD ♥


Nää.. Och inte i Bagshots hus. Skitläskigt juee! </3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F10e3g3n.gif

2 mar, 2012 13:28

1 2 3

Forum > Harry Potter > Eran favoritscen i Harry Potterfilmerna

Du får inte svara på den här tråden.