HP-böckerna
Forum > Harry Potter > HP-böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potter_fan
Elev |
Jag skapade den här tråden så att man kan berätta för andra vad man tycker om böckerna. Var de bra? Sorgliga? Tråkiga? Roliga? Har man skaffat ett nytt spel nyligen? Var det bra?
P.S. Om det finns en likadan tråd kan ni ta bort min ( om det går )! Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 1 mar, 2012 17:13 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Harry Potter böckerna är mitt liv ♥ !!
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
1 mar, 2012 18:55 |
|
potter_fan
Elev |
Har precis beställt Harry Potter och Fenixorden PC! Den kommer idag eller på måndag! Jag hoppas verkligen att den kommer idag, för jag har väntat i två eller tre dagar nu!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 2 mar, 2012 09:41 |
|
granger_fan
Elev |
Skrivet av potter_fan: Kul! Jag har redan det spelet och jag tycker att det är det bästa!Har precis beställt Harry Potter och Fenixorden PC! Den kommer idag eller på måndag! Jag hoppas verkligen att den kommer idag, för jag har väntat i två eller tre dagar nu!!! Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!! 7 mar, 2012 21:00 |
|
Pumpkin99
Elev |
Skrivet av potter_fan: Har precis beställt Harry Potter och Fenixorden PC! Den kommer idag eller på måndag! Jag hoppas verkligen att den kommer idag, för jag har väntat i två eller tre dagar nu!!! Hoppas den kommer snart
8 mar, 2012 11:09 |
|
potter_fan
Elev |
HELT OTROLIGT!!! Spelet har fortfarande inte kommit!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 9 mar, 2012 01:30 |
|
granger_fan
Elev |
Synd!
Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!! 9 mar, 2012 02:46 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
9 mar, 2012 11:08 |
|
granger_fan
Elev |
Gråter fortfarande när jag läser sista kapitlet i dödsrelikerna. När Voldemort visar de andra att Harry är död! :'(
Wit beyond measure is a man's greatest treasure Tja! Läs gärna min ff: "Mitt liv söm spöke"!!! 9 mar, 2012 12:42 |
|
potter_fan
Elev |
Jag med!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 9 mar, 2012 17:05 |
Forum > Harry Potter > HP-böckerna
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen