Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Elevhemstävlingen?

Forum > Mugglarportalen > Elevhemstävlingen?

Användare Inlägg
andylucia
Elev

Avatar


Hejsan Svejsan xD
Ja, eftersom jag är lite efter här i Mugglarportalen så förstår jag verkligen inte vad elevhemstävlingen går ut på och hur elevhemmen vinner?
Svar uppskattas!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y57sYHIDP_Y

1 mar, 2012 12:04

Fang
Elev

Avatar


Det elevhemmet med mest poäng när månaden är slut vinner. Man vinner inget pris utan bara äran. Du kan få poäng om du får ett bra resultat på frågesporten. (Klicka på tärningarna och sen på frågesport)
Du kan också göra ett extra speciellt inlägg så kanske någon i staff ger dig poäng.
Lycka till med poängsamlandet.

1 mar, 2012 13:23

andylucia
Elev

Avatar


^^ Tack Fang
Förstår nu

1 mar, 2012 22:54

Chockrosakatt
Elev

Avatar


Hur vet man ifall ens inlägg fått poäng av dom i staff?

SÖKER ALLTID SNAPE-KORT! ;)

28 nov, 2012 18:49

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Chockrosakatt:
Hur vet man ifall ens inlägg fått poäng av dom i staff?

Du får ett meddelande om det. Meddelandet har en länk till inlägget så att du vet vilket det är.
Så kan man okså se hur många poäng man fått.

28 nov, 2012 19:00

Chockrosakatt
Elev

Avatar


Okej, då vet jag att ingen av mina inlägg fått poäng, haha

SÖKER ALLTID SNAPE-KORT! ;)

28 nov, 2012 19:26

Looney673
Elev

Avatar


Det kommer en dag Chockrosakatt, det gäller bara att vänta på den (lol min poesi)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2F2UKm7NOE5I784%2F200.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F819520b6559b047f0080616327daf165%2Ftumblr_n1fu6c13dW1ttx0y9o1_500.gif

29 nov, 2012 18:02

Forum > Mugglarportalen > Elevhemstävlingen?

Du får inte svara på den här tråden.