Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Grattis Ronald Bilius Weasley!

Forum > Harry Potter > Grattis Ronald Bilius Weasley!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
accioron
Elev

Avatar

+4


That's right. Ron Weasley fyller idag 32 år! Ja, jag har suttit och väntat på att posta den här tråden i snart en kvart. Let us celebrate by singing something. OH I KNOW

Weasley is our King,
Weasley is our King,
He didn't let the Quaffle in
Weasley is our King.

Weasley can save anything,
He never leaves a single ring,
That's why Gryffindors all sing:
Weasley is our King


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lzau5yXGNr1qa8ir9o1_500.gif

edit: NEEEJ EN MINUT FÖR TIDIGT
oh well, den första mars it is

29 feb, 2012 23:59

Mysan9
Elev

Avatar


Grattis Ron !!

1 mar, 2012 00:05

themarauder
Lärare

Avatar


Grattis Ron!! 32 år!

=) - just like themarauder

1 mar, 2012 00:13

Borttagen

Avatar


Grattis Ronald Bilius Weasley, 32 år idag WOW, känns som det var igår han var 11 år gammal..ö

1 mar, 2012 00:13

LovisaPotter
Elev

Avatar


GRATTIS EN AV VÄRLDENS BÄSTA SKÅDIS!!!
32 år, stor pojke!

Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it.

1 mar, 2012 01:16

accioron
Elev

Avatar


^ Fast Ron är ju inte en skådis!

1 mar, 2012 01:21

Hope Potter
Elev

Avatar


Oh! Då är Rose 6 år! Och Hugo är 4 år!
(Hon föddes år 2006 men jag vet dock inte vilken månad/dag och jag har samma problem med Hugo fast jag vet att han föddes 2008.)

Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_ma9fdpCNui1ruojeh.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fa0c77dda5d8cdf82676716dfd0306327%2Ftumblr_miq7yvd7VG1rdhzf1o1_500.gif

1 mar, 2012 01:44

Borttagen

Avatar


Grattis Ron! ♥♥

1 mar, 2012 07:00

Borttagen

Avatar


Åh Ronny-ponny.. Du är så awesome man bara kan bli och du ska veta att vi alla älskar dig. Ha en superfödelsedag ! Puss ♥

1 mar, 2012 07:11

Weasleygirl98
Elev

Avatar


Grattis i efterskott Ron!

Winter is coming...

1 mar, 2012 08:29

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Grattis Ronald Bilius Weasley!

Du får inte svara på den här tråden.