Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorittnamn i böckerna

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

1 2 3 ... 14 15 16
Användare Inlägg
dani
Elev

Avatar


Vilket är ert favoritnamn i böckerna? Mitt är Lily, så himla fint!

19 dec, 2010 13:52

Oskan
Elev

Avatar


Hagrid Låter så mysigt!

"May the force be equal to mass times acceleration"

19 dec, 2010 13:53

Borttagen

Avatar


Narcissa, låter så...fint bara, blir berörd av namnet, vetinte varför

19 dec, 2010 13:56

Borttagen

Avatar


Dumbledore ^^
Eller kanske Lupin...

19 dec, 2010 13:59

Ron
Elev

Avatar


Ronald.... love it!

Men gillar också Lavender faktiskt, speciellt och fint

We're all wizards, even Ron.

19 dec, 2010 15:53

Simonlack
Elev

Avatar


Honeydukes
det är inte ett namn på en människa men det låter jättetrevligt

Lily and James one of the cutest couple of time!

19 dec, 2010 15:57

Veronica96
Elev

Avatar


Oooh, svårt. Hermione eller Lavendel säger jag ♥

"I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me."

19 dec, 2010 16:41

Lumos
Elev

Avatar


Jag gillar Hermione väldigt mycket faktiskt. Sen gillar jag Sirius.

Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal.

19 dec, 2010 16:42

Layla Catcher
Elev

Avatar


Ja gillar no mest Luna o Layla(Påhittat namn )!!!!!!!!

19 dec, 2010 17:18

Cyachi
Elev

Avatar

+4


Måste säga att Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore är ett rätt maffigt namn.

19 dec, 2010 17:44

1 2 3 ... 14 15 16

Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna

Du får inte svara på den här tråden.