Bild på dina husdjur!
Forum > Off Topic > Bild på dina husdjur!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
26 feb, 2012 10:22
Detta inlägg ändrades senast 2015-06-27 kl. 21:36
|
|
Borttagen
|
Har inga husdjur
Men din katt var verkligen söt! 26 feb, 2012 10:24 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag har inga husdjur, så det finns inga bilder jag kan visa
Men jag vill verkligen ha en Minigris! Jag kanske låter lite knäpp, men de är verkligen söta
26 feb, 2012 10:27 |
|
Jennyferh
Elev |
![]() Vår finaste finaste Leya! Hemma hos pappa har vi också en hund (en större en) och även en katt. Men hittade inga bilder på dem på datorn D:
"Overhead, morning skies all for you"
26 feb, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jennyferh: ![]() Vår finaste finaste Leya! Hemma hos pappa har vi också en hund (en större en) och även en katt. Men hittade inga bilder på dem på datorn D: Vad söt hon är (det är väl en tjej?) 26 feb, 2012 10:36 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Jennyferh: Guuuuuuuuuud vilken söt hund! Det var seröst en av de sötast hundarna jaghar sett ♥![]() Vår finaste finaste Leya! Hemma hos pappa har vi också en hund (en större en) och även en katt. Men hittade inga bilder på dem på datorn D:
26 feb, 2012 10:37 |
|
Jennyferh
Elev |
LeeGordan Visst är hon?! Fast hon kan vara världens jobbigaste ibland. Hah. Och ja, det är en tjej ^^
Josefin_Weasley Hihi
"Overhead, morning skies all for you"
26 feb, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jennyferh: ![]() Vår finaste finaste Leya! Hemma hos pappa har vi också en hund (en större en) och även en katt. Men hittade inga bilder på dem på datorn D: Åhhhhh ! Gud så gudomligt underbar ! Jag tror hennes ögon förhäxar mig ! Så underbart sööööööt ! ♥ 26 feb, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 16:19 |
|
Bombarda
Elev |
^så fin
Kärlek till alla! 5 mar, 2012 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen