Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ljudböckerna

Forum > Harry Potter > Ljudböckerna

1 2 3
Användare Inlägg
Golgomath
Elev

Avatar


Är det någon här som är lika frälst av ljudböckerna som jag är?
Tycker personligen att Krister Henriksson är en riktigt bra uppläsare.

Vad tycker ni, och vad är bra/dåligt med hans version av ljudböckerna?

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.

26 feb, 2012 00:13

Borttagen

Avatar


Tycker han är skitbra! Tråkigt bara att dem första 3 HP ljudböckerna finns inte att köpa längre.
_____________________________________________
Pigfarts is real!

26 feb, 2012 12:06

Golgomath
Elev

Avatar


Det visste jag inte, men finns ju att tanka! Riktigt fint att ha alla böckerna i ipoden

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.

26 feb, 2012 12:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Golgomath:
Det visste jag inte, men finns ju att tanka! Riktigt fint att ha alla böckerna i ipoden


Det går ju förstås Man kan ju också ladda ner dem på MP3-n annars har jag hört. Tack för tipset!
_____________________________________________
Pigfarts is real!

26 feb, 2012 12:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Golgomath:
Är det någon här som är lika frälst av ljudböckerna som jag är?
Tycker personligen att Krister Henriksson är en riktigt bra uppläsare.

Vad tycker ni, och vad är bra/dåligt med hans version av ljudböckerna?
har en c:

26 feb, 2012 12:22

Mysan9
Elev

Avatar


han är bra! jag har lyssnat på HP 7.

26 feb, 2012 13:08

Razwiin97
Elev

Avatar


Bra röst. Har inte lyssnat så jättemycket men kan tänka mig att man blir van vid honom efter några böcker. Skulle inte vilja att man bytte uppläsare, då skulle det väl bli ramaskrin.

26 feb, 2012 13:11

Johnte
Elev

Avatar


Jag tycker bara att han läser lite långsamt då och då, så jag väljer istället att läsa själv!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2Fmm4xz5.jpg

26 feb, 2012 15:52

themarauder
Lärare

Avatar


Jag ÄLSKAR de engelska ljudböckerna. Det är väldigt mysigt att somna till! =)

Krister Henriksson är helt okej att lyssna till - men jag HATAR hans uttal och "vegarna" de går på. Det stavas med Ä av en anledning! Jag vet att det bara är hans dialekt, men jag tycker ändå att man får skala av det!

=)

=) - just like themarauder

26 feb, 2012 16:34

Golgomath
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Jag ÄLSKAR de engelska ljudböckerna. Det är väldigt mysigt att somna till! =)

Krister Henriksson är helt okej att lyssna till - men jag HATAR hans uttal och "vegarna" de går på. Det stavas med Ä av en anledning! Jag vet att det bara är hans dialekt, men jag tycker ändå att man får skala av det!

=)


Har lyssnat på sjuan av den brittiska versionen och det är riktigt bra!

Hahaha ja hans uttal av vissa ord är lite tveksamma samt att han ändrar endel uttal av lärare etc som kan vare lite störande.

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.

26 feb, 2012 18:00

1 2 3

Forum > Harry Potter > Ljudböckerna

Du får inte svara på den här tråden.