Ljudböckerna
Forum > Harry Potter > Ljudböckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Golgomath
Elev |
Är det någon här som är lika frälst av ljudböckerna som jag är?
Tycker personligen att Krister Henriksson är en riktigt bra uppläsare. Vad tycker ni, och vad är bra/dåligt med hans version av ljudböckerna? If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals. 26 feb, 2012 00:13 |
|
Borttagen
|
Tycker han är skitbra!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 26 feb, 2012 12:06 |
|
Golgomath
Elev |
Det visste jag inte, men finns ju att tanka! Riktigt fint att ha alla böckerna i ipoden
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals. 26 feb, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Golgomath: Det visste jag inte, men finns ju att tanka! Riktigt fint att ha alla böckerna i ipoden Det går ju förstås _____________________________________________ Pigfarts is real! 26 feb, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Golgomath: har en c:Är det någon här som är lika frälst av ljudböckerna som jag är? Tycker personligen att Krister Henriksson är en riktigt bra uppläsare. Vad tycker ni, och vad är bra/dåligt med hans version av ljudböckerna? 26 feb, 2012 12:22 |
|
Mysan9
Elev |
han är bra! jag har lyssnat på HP 7.
26 feb, 2012 13:08 |
|
Razwiin97
Elev |
Bra röst. Har inte lyssnat så jättemycket men kan tänka mig att man blir van vid honom efter några böcker. Skulle inte vilja att man bytte uppläsare, då skulle det väl bli ramaskrin.
26 feb, 2012 13:11 |
|
Johnte
Elev |
26 feb, 2012 15:52 |
|
themarauder
Lärare |
Jag ÄLSKAR de engelska ljudböckerna. Det är väldigt mysigt att somna till! =)
Krister Henriksson är helt okej att lyssna till - men jag HATAR hans uttal och "vegarna" de går på. Det stavas med Ä av en anledning! Jag vet att det bara är hans dialekt, men jag tycker ändå att man får skala av det! =) =) - just like themarauder 26 feb, 2012 16:34 |
|
Golgomath
Elev |
Skrivet av themarauder: Jag ÄLSKAR de engelska ljudböckerna. Det är väldigt mysigt att somna till! =) Krister Henriksson är helt okej att lyssna till - men jag HATAR hans uttal och "vegarna" de går på. Det stavas med Ä av en anledning! Jag vet att det bara är hans dialekt, men jag tycker ändå att man får skala av det! =) Har lyssnat på sjuan av den brittiska versionen och det är riktigt bra! Hahaha ja hans uttal av vissa ord är lite tveksamma samt att han ändrar endel uttal av lärare etc som kan vare lite störande. If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals. 26 feb, 2012 18:00 |
Forum > Harry Potter > Ljudböckerna
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen