Beauxbatons och Durmstrang då?
Forum > Harry Potter > Beauxbatons och Durmstrang då?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
blablablaa
Elev |
Jag har funderat ganska länge på det här...
När the Triwizard Tournament pågår, vart undervisas Beauxbatons och Durmstrang? I skeppet/vagen, eller i klassrummen? Har dom Hogwarts lärare då? Har läst boken runt 12 gånger och inte hittat svaret, eller så står det i boken fast jag missat det D: Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 25 feb, 2012 17:15 |
|
Lokix
Elev |
bra fråga, dem måste ju undervisa någon stans, jag kan bara gissa men jag tror att dem undervisar både i skeppet/vagnen och på Hogwartes. Jag tror dem kan kan välja.
Todeledo 25 feb, 2012 17:22 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skulle tro att dom undervisas på alla möjliga ställen.. Tycker att det borde bli lite krångligt för dom som ska ha sin prov men... Dom studerar i alla fall, Viktor Krum var ju inne på biblioteket och studerade
25 feb, 2012 17:26 |
|
blablablaa
Elev |
just det ja, eller om han verkligen studerade eller bara låsades för att träffa Hermione?
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 25 feb, 2012 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av blablablaa: just det ja, eller om han verkligen studerade eller bara låsades för att träffa Hermione? Ja, så kan det ju vara. Men jag tror att det får skippa lektionerna men får läsa och sånt! 25 feb, 2012 19:51 |
|
Piggelin
Elev |
Tänk alla 11-16 (eller vilka åldersgrupper de nu har på de andra skolorna) som inte ser de älsta eleverna eller rektorn på ett år!
Och om Hogwartslärare nu undervisade de utlännska eleverna så måste de haft mycket att stå i 94/95. Själv tror jag deras respektive rektor undervisade dem. 25 feb, 2012 20:04 |
|
themarauder
Lärare |
Jag tror att de blir undervisade på skeppet och vagnen. Antagligen har de väldigt mycket där inne - med tanke på att eleverna får plats att sova där!
=) - just like themarauder 25 feb, 2012 20:08 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av blablablaa: just det ja, eller om han verkligen studerade eller bara låsades för att träffa Hermione? Det också, men det var väl fler som satt i biblioteket från dom skolorna, eller? 25 feb, 2012 20:16 |
|
themarauder
Lärare |
^ Antagligen! Men man lägger nog inte lika mkt märke till dem eftersom att de inte är världskäna quiddtichstjärnor!! =)
=) - just like themarauder 25 feb, 2012 20:18 |
|
Nelly1513
Elev |
Ja, jag tror de hade lektionerna i vagnen och skeppet men kunde studera i Hogwarts
AlexZz and I are friends 4 ever <3
25 feb, 2012 20:43 |
Forum > Harry Potter > Beauxbatons och Durmstrang då?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen