Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Älskar Twilihgt och HP

Forum > Harry Potter > Älskar Twilihgt och HP

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag har märkt en sak med mina kompisar. En gång när jag var på rasten med min kompis Rebecca och pratade HP så kom min andra kompis Olivia fram till mig och sa: Ush, pratar du om Harry Potta??? man ska gilla Twilihgt" och tittade på oss som vi var knäppa.
Det tycker jag är knäppt!!!

24 feb, 2012 19:16

themarauder
Lärare

Avatar


Måste säga att sådant stör mig väldigt mycket! Varför ska man bli tillsagd om vad man ska tycka om?

Harry Potter ska man vara stolt över att ha läst. Jättebra litteratur och det får en att må väldigt bra! Det finns ingenting som kan värma mitt hjärta som HP.

=) - just like themarauder

25 feb, 2012 03:40

Borttagen

Avatar


^^Du tog mina ord...

25 feb, 2012 07:03

Borttagen

Avatar


mm...
Vet har försökt säga det till Olivia...

25 feb, 2012 13:23

Forum > Harry Potter > Älskar Twilihgt och HP

Du får inte svara på den här tråden.