Vad hände med Goyle?
Forum > Harry Potter > Vad hände med Goyle?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jossi
Elev |
Jag och min kompis har igår & idag haft HP-maraton.
En sak vi märkte var att Goyle inte var med i trean, Fången från Azkaban, vad hände med honom? Det är en annan snubbe där med Malfoy och Crabbe? Eh? ![]() ![]()
24 feb, 2012 13:59 |
|
Emme Lestrange
Elev |
Han som spelade Goyle fick sparken på grund av att han begått några brott c: [ om du skulle vilja läsa om det kan du läsa typ här eller nått http://en.wikipedia.org/wiki/Jamie_Waylett ]
Så dom plockade bort honom ur den sista filmen och ersatte med Blaise. I tredje filmen så vet jag faktiskt inte! Men ah, där har du ditt svar Jossi ;D 24 feb, 2012 14:40 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Jossi: eeh jag tror att det är Golyle bara att det är en annan person!Jag och min kompis har igår & idag haft HP-maraton. En sak vi märkte var att Goyle inte var med i trean, Fången från Azkaban, vad hände med honom? Det är en annan snubbe där med Malfoy och Crabbe? Eh? Jag tror jag läste någon stans att han som spelade Goyle innan blev typ sparkad för att det kom fram att han typ odlade knark!
24 feb, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
Usch vilken klantskalle, som hade en roll i Harry Potter och sumpade det.
24 feb, 2012 14:45 |
|
Jossi
Elev |
Nej, det var han som spelade Crabbe och det var i sjuan.
Nu menar jag i Harry Pottter 3, som ni alla verkade ha missat läsa. ![]() ![]()
24 feb, 2012 14:53 |
|
Ally Regins
Elev |
24 feb, 2012 16:40 |
Forum > Harry Potter > Vad hände med Goyle?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen