Chokladkort
Forum > Harry Potter > Chokladkort
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EpicFaiil
Elev |
Jag tycker vi borde få ett nytt chokladkort
23 feb, 2012 23:55 |
|
adliitam
Elev |
23 feb, 2012 23:59 |
|
Borttagen
|
Finns Crabbe och Goyle? Dem har jag inte sett!
24 feb, 2012 00:33 |
|
Safrina
Elev |
24 feb, 2012 01:07 |
|
EpicFaiil
Elev |
Skrivet av Borttagen: Finns Crabbe och Goyle? Dem har jag inte sett! Crabbe och Goyle finns nog inte 24 feb, 2012 09:43 |
|
Borttagen
|
Lite fel kategori, men ja jag tycker också att de borde komma lite nya Chockladgrodekort, kanske Crabbe och Goyle xd
24 feb, 2012 12:08 |
|
Ally Regins
Elev |
Jag brukar gnälla på Erfa, för jag vill ha Theodore Nott och Millicent Bulstrode. Självklart även Crabbe och Goyle!
24 feb, 2012 16:44 |
Forum > Harry Potter > Chokladkort
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen