Det känns som om jag bor i Hogsmeade
Forum > Harry Potter > Det känns som om jag bor i Hogsmeade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cindy
Elev |
För jag bor vid en järnväg där tågen kommer då och då, det bor kanske inte så skumma personer här, eller, jo det gör det. Och själva "torget" är en lekplats, okej, det låter inte så lika men det känns som det
22 feb, 2012 09:42 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Gud var roligt! Skulle jag också vilja känna! För mig känns det mer som att jag bor i Godric's hollow eller i utkanten av The forest of Dean.
Winter is coming... 22 feb, 2012 12:20 |
|
Loveleen
Elev |
22 feb, 2012 14:10 |
|
ginnyw123
Elev |
22 feb, 2012 14:44 |
|
Borttagen
|
det känns som jag bor i gryfinndor tornet allt är typ röt och guld och det hänger en super stor gryffindor banneer där
22 feb, 2012 14:45 |
|
Voldermort !
Elev |
Jag voldermort kommer att förinta er alla ! mohahah
22 feb, 2012 15:47 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
^^vad har det med forumet att göra???
men det känns som om jag bor i Gordric's Hollow 22 feb, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Här känns det som Little Whinging eller något sånt... kanske lite Hogsmead aktigt!
22 feb, 2012 17:24 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Nymphadora_<3: Jag vet inte... Jag bara tog ett forum XD^^vad har det med forumet att göra??? men det känns som om jag bor i Gordric's Hollow
24 feb, 2012 11:47 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Skrivet av Cindy: Skrivet av Nymphadora_<3: Jag vet inte... Jag bara tog ett forum XD ^^vad har det med forumet att göra??? men det känns som om jag bor i Gordric's Hollow Okej 24 feb, 2012 12:49 |
Forum > Harry Potter > Det känns som om jag bor i Hogsmeade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen